Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ja również ostatnimi czasy mam wrażenie, że coś tam stuka w przednim zawieszeniu. Pytanie : Gdzię najlepiej zrobić kontrolę zawieszenia, żeby nie przepłacić, ani nie dać się naciągnąć na wymianę wszystkiego. Dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzię najlepiej zrobić kontrolę zawieszenia, żeby nie przepłacić, ani nie dać się naciągnąć

Najlepiej zrobić ją samemu :D Akurat do podstawowej kontroli choćby mocowania wahaczy nie potrzeba dużo wysiłku. Gdy już wiadomo co i jak, gdzie jest luz itd. zgłosić się do serwisu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysiłku nie, ale trzeba mieć jakiś podnośnik/kanał no i wiedzę na temat zawieszenia, ja akurat w tej kwestii za dużej nie posiadam i z pewnością nie wykryję czegoś, co wykryje ktoś bardziej obcykany w tym temacie. Kiedyś czytałem, że warto udać się do stacji kontroli pojazdów i dogadać się, by za drobną opłatą sprawdzili stan zawieszenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jadę jutro na SKP na szarpaki może coś znajdą, u mnie jest tak że jadę po wiejskim asfalcie ( pofalowany i pelno w nim dziur) to cos łupie w zawieszeniu tak jakby z lewej strony.jak jadę asfaltem równym jak stół to żadnych odgłosów nie ma .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem takie same objawy tylko prawa strona. Wymiana sworzeń wahacza (zdejmowany wahacz wciskany sworzeń) koszt 139zł, plus łącznik stabilizatora 82zł ceny łącznie z robocizną. Teraz po wymianie ok. Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to dziwne, że diagnosta nie znalazł przyczyny tych stuków, które wskazują na powstanie jakiegoś luzu. Ostatnio naprawiałem przednie zawieszenie i też najpierw udałem się na diagnostykę. Stwierdzono luz lewego sworznia zwrotnicy oraz w układzie kierowniczym. Ponieważ końcówki drążków były dobre, diagnosta zasugerował luzy na samych drążkach lub w kolumnie kierowniczej. Dopiero mechanik dokładnie ustalił przyczynę, gdy odkręcił obudowę i wykręcił drążki. I właśnie tam był luz. Po wymianie obu sworzni zwrotnicy i drążków oraz ustawieniu geometrii stuki ustały.

Proponuję udać się do mechanika, aby dokładnie ustalił przyczynę, ponieważ bezpieczeństwo jest tu najważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!