Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane nie odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z megane

auto odpalilo normalnie za pierwszym razem , przejechałem jakieś 2 km zgasiłem auto i po 20 minutach już nie odpaliło.

Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki gdy chcę odpalić auto nic się nie dzieje nawet nie próbuje zapalić.

napewno nie jest to wina akumulatora i paliwa.

czy ktoś miał podobny problem albo wie co może być tego przyczyną???

z góry dziękuję za odpowiedz

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, choćby ja mam podobny problem.. Raz megi zdechła i stała 4 dni pod blokiem,, po czym sama sie naprawiła.. Kolega z forum miał taki sam przypadek i u niego wystarczyło zmienić przewody wysokiego napiecia. Dziś podjechałem pod garaż, otworzyłam maske sprawdziłęm czy wszystko w porządku, poruszając przy tym jakieś kabelki ..wsiadam i to samo auto nie kreci.. dociskałem wszystkie przewody, wyjmowałem świece i nic ..w koncu wziąłem młotek i popukałem lekko w rozrusznik,,, no i odpalił ,,wiec ja juz nie wiem czy to przewody czy rozrusznik (jeśli kręci to dobrze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nagabicz, u Ciebie rozrusznik do regeneracji, rdzeń bendixa się zawiesza w cewce, sadze tak po "naprawie" młotkiem ;-)

bronius gdyby to były tylko szczotki, słychać by było cykanie elektromagnesu bendixa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alarm i immobilizer działa

 

[ Dodano: 2008-02-11, 10:53 ]

witam

auto wczoraj w nocy auto zostalo zaholowane do garażu.

dzisiaj rano sie wybralem zobaczyć czy może coś sie odwidzialo i odpali ale niestety.dalej ta sama sytuacja.

pod maska poruszalem i podociskałem przewody od świec bo w sumie tylko to ruszałem i renia odpaliła za 1 razem bez problemu " kaszlenia " itp

chwilę pochodziła , zgasiłem i znowu odpaliła.

zobaczymy poźniej.

widocznie musiały się poluzować przewody od świec narazie innej przyczyny nie widze.

tylko dziwi mnie to bo wczoraj jak nie chciała odpalić kable od swiec tez byly dociskane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z Broniusiem - kiedys nawet na Wilsona jak sie rozkraczylem wspolnymi silami odpalalismy moją Meggie :) Mozliwe tez ze rozrusznik jest po prostu brudny np zalany olejem - u mnie np. m.in. tez to bylo, ale ja wymienilem caly rozrusznik :(

 

a swoja droga to dzisiaj zmienialem impulsator przy kole zamachowym bo padł... K***y w Sepczynskim zazyczyli sobei za taka wymiane 600 zł, pojechalem do zaprzyjaznionego warsztatu w Sulejówku (Polecam!!!) i część 90 zł, wymienili mi gratis. eot :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja narazie nie chce sam nic ruszać bo może być jeszcze gorzej...ale jak narazie auto odpala może była to wina przewodów od świec mogły się poluzować

wiadomo na polskich drogach nie jest równo :(

 

[ Dodano: 2008-02-12, 14:48 ]

dzisiaj dodatkowo zobaczyłem że coś wycieka z silnika...tylko jeszcze nie wiem co i z ktorego miejsca

 

[ Dodano: 2008-02-14, 18:45 ]

Witam ponownie...

auto już normalnie odpala bez problemu " na dotyk " ale postanowiłem pojechać do warsztatu...

wyciągneli rozrusznik ... szczotki są w super stanie więc napewno nie była to ich wina ...

wiem że coś było zaśniedziałem i może być ze nie było dobrego przejścia prądu i taka była przyczyna że auto nie odpalało.

trudno powiedzieć jak było naprawde.

bo po samym dociśnieciu kabli od świec auto mi odpaliło po awarii ( no a te kable tak łatwo się nie luzują )

zobaczymy jak będzie...nastepnym razem będzie trzeba pewnie wymienić cały rozrusznik.

Dzięki wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

Ja mam taki problem z ojca meganką ze jak włoży się klucz i komputer się przeloguje po sprubowaniu odpalenia go komputer się resetuje tzn. włącza się wszysko do nowa immobilizer świece ii słychac tylko cyknięcie w pod maską i cisza na popych raz odpalił jak trzeba było go ściągnąć pod dom??jest to może wina Rozrusznika???

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Thungrim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!