Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niedziałający wyświetlacz radia, zegarka i termometru Scenic II


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z wyświetlaczem głównym w Scenicu II z 2004r. Wiem że temat był niejednokrotnie poruszany na forum, jednak u mnie objawia się to tym że nie działa wyświetlacz radia, zegarek i termometr zewnętrzny.Poza tym na cyfrach wyświetlanej prędkości jazdy pojawiły się delikatne paski, a reszta wyświetlacza gorzej świeci.Przed sprawdzeniem bezpiecznika radio grało normalnie(oczywiście na wyświetlaczu w części radia nie pojawiało się nic).Poza tym wszystko ok, przebieg się nie zeruję, nie słyszałem też żadnych dziwnych dźwięków, wyświetlacz nie przygasa.

Czy to na pewno usterka wyświetlacza ? Miał ktoś podobny przypadek ? Sprawdziłem bezpieczniki radia, wyświetlacza i są ok.

Z góry dzięki za wyrozumiałość, bo jestem nowy na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki wielkie.

 

Dodano: 19 sie 2014 - 18:42

Dzwoniłem do magika z Chełma.Dokładnie opisałem mój problem. Zaczął opowiadać o niepotrzebnie wymienianych opornikach, że się na tym zna i daje rok gwarancji. Pytał mnie o radio (mam tuner list)i czy wcześniej wszystko działało(a działało idealnie zaledwie 5 dni temu). Swoją usługę naprawy wycenił na 350 zł(+-50).

Widziałem wyświetlacze z gwarancją na "alledrogo" za ok 360 zł i waham się czy wysyłać do El-cars czy kupić drugi.

Może faktycznie facet się zna, usterka jest głębsza i w el-cars będą chcieli ponad 300.

Co byście zrobili na moim miejscu ?

Załączam zdjęcie mojego wyświetlacza i tych podejrzanych pasków na cyfrach prędkościomierza.

[cięcie]

 

Regulamin jasno mówi o zasadach zamieszczania zdjęć na forum. damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

usterka jest głębsza i w el-cars będą chcieli ponad 300.

Nic nie stoi na przeszkodzie żeby wcześniej zadzwonić i się zorientować co i jak. Na stronie El-cars dostępny jest też cennik usług jakie świadczą. Podobno kontakt z nimi tez jest bardzo dobry.

Jeszcze raz powtórzę po kolegach, firma ta jest bardzo solidna, wielokrotnie zachwalana i polecana przez użytkowników tego forum. Nie kojarzę żeby ktoś narzekał na ich usługi.

Decyzja teraz należy do kolegi, którą opcję wybierze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co byście zrobili na moim miejscu ?
ja bym zrobił tak:

1) dałbym do tego magika z Chełma (bo przecież goście na forum g... wiedzą)

2) zapłaciłbym te 350 PLN

3) w międzyczasie licznik może zaś świrować, bo magik z Chełma coś jednak nie sprawdził lub czegoś nie wiedział. no ale oddasz znowu do magika, bo można jeździć bez licznika, a tenże przecież na gwarancji naprawczej jest

4) jak już się porządnie wkurzysz na taką naprawę, to w końcu wyślesz do EL-CARSU, podwajając koszty całej imprezy

ale już nam nie pisz, że mieliśmy rację...

 

BTW - po co pytać, jak już masz swoje zdanie na ten temat?

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz naprawiałem wyświetlacz u magika z Białegostoku bo nie znałem firmy el-cars i po roku padł. Zapłaciłem 300 zeta. Drugi raz wysłałem do el-cars i już trzy lata spokoju. Możesz być pewny, że za naprawę nie wezmą więcej niż 100 PLN i za przesyłkę powrotną coś ok. 15 PLN kurierem. Za dwa dni masz z powrotem a jeździć możesz bez licznika. Niedawno robili mi kartę i gratisowo dali drugą co prawda używaną obudowę ale o niebo lepszą niż moja. Cena 50 PLN. Teraz karta działa z 30 kroków a co ja przedtem na wymieniałem się baterii...bo tam szukałem przyczyny niedziałania karty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!