Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Drgania kierownicy, cos strzelilo przy skrecie kierownica !


kamil_tel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, otoz mam nastepujacy problem, dzis rano jak codziennie autkiem do pracy, nic sie nie dzialo,wychodzac z pracy odpalilem autko, skrecilem kola na maxa w lewo, dodalem gazu i cos trzaslo, nagle kierownica zaczela niemilosiernie drzec, cala deska itd, po dodaniu gazu do 1000rpm prawie drgania ustaja, dodam ze auto 1.6 automat 96rok. naczytalem sie juz o poduszkach itd, i moje pytanie, gdzie jest poduszka gorna silnika gdyz glupio sie przyznac ale jej nie widze z pod maski, i czy to raczej pewne ze poduszka

:)?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

 

Dodano: 20 paź 2014 - 20:31

Zaowazylem Zauważyłem ze nawet przednie kola drgaja na jalowym, maska od srodka nad pompa wspomagania dziwnie ulana w oleju,

jak by wytrzelil olej z samej pompy ale nie jest brudna, okazalo sie ze w pojemniczku od plynu

wspomagania, prawie Go nie bylo! czy to mozliwe ze przy mocnym skrecie i dodaniu gazy wywalil olej z pompy? dolalem oleju, drgania kierownicy ustaly o polowe! ale cala buda ,deska itd nadal niemilosiernie trzesa, MAGLOWNICA LUB POMPA?

 

Dodano: 25 paź 2014 - 16:24

Szczerze mowoac spodzoewalem sie ze szanowni forumowicze wiedza gdzie sa poduszki silnika w megane 1 1.6 ale widac mylilem sie, Panowoe i Panie, zalosne, zagladacie tutaj tylko wtedy gdy sami oczekujecie pomocy, typowe Polskie zachowanie, moderatorzy, zmiencoe nazwe forum z Renault na Zalosne bo gorszego forum jeszcze swiat noe widzial, pozdrowienia dla wszystkich uwarzajacych uważających sie za 'znawcow' jak z programu usterka (y) !

 

Regulamin pkt.

2.6 - nie stosowanie się do uwag administracji

5.3 – treści obraźliwe

5.6 - pl-literki

5.7 - ortografia

Kolego, przede wszystkim zacznij od siebie. Zwróć uwagę na to, że to Ty zarejestrowałeś się na tym forum i prosisz o pomoc, a nie odwrotnie. Miej szacunek do użytkowników, to i my odpłacimy się tym samym. Klika spraw:

1. Na forum istnieje obowiązek używania polskich znaków. Pomimo wcześniejszej uwagi moderatora, nadal nie stosujesz się do tego punktu regulaminu. Na pewno nie jest to dobrze odbierane przez osoby czytające Twoje posty.

2. Temat dotyczący poduszek silnika jest na forum szeroko opisany. Wystarczyło skorzystać z wyszukiwarki i pewnie znalazłbyś to czego potrzebujesz, a jeśli nie, to należało poczekać na odpowiedź lub po prostu przypomnieć się jeszcze w tym temacie.

3. Następnym razem zastanów się trochę zanim napiszesz coś takiego i będziesz obrażał innych użytkowników forum. Świadczy to tylko o Tobie.

4. Oczywiście, w związku z Twoją wypowiedzią i złamaniem regulaminu otrzymujesz ostrzeżenie w postaci przedłużenia paseczka (dla każdego punktu po jednym). Kolejne tego typu naruszenia będą skutkować forum w wersji demo.

5. Jeśli Ci takie zasady funkcjonowania forum nie odpowiadają, nie ma problemu, wcale nie musisz z tego korzystać. - damiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za łeb!

 

Poduszek jest sztuk 3, jedna górna silnika, druga dolna skrzynie biegów i trzecia prawa skrzyni biegów (jak stoisz przed otwartą maską samochodu).

Lepiej zobrazować się tego nie da:

 

thumb_hosting_zdjec_1414255366__poduchy.jpg

 

Przy maksymalnym skręcie kierownicy pompa nie ma gdzie pompować płynu wspomagania bo układ jest zamknięty więc nie należy na chama skręcać kierownicą i trzymać tak aż wykona się manewr. Możliwe że pompa siada, zaciera się -> większe opór na pasku osprzętu -> większe obciążenie silnika -> drgania nadwozia

 

Najlepiej wymagać czegoś od innych gdzie samemu się nie wiele ma w głowie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli ktoś nie zna sie na mechanice to co ma wnosić?. Ja też zauważyłem że tylko odpowiedzi są po koleżeńsku cała reszta idzie na bok. Też stworzyłem kilka tematów w których brak jakichkolwiek odpowiedzi a pytania były czysto mechaniczne. Dzięki za takie forum i raczej ja nie zaglądnę tu "wiem że macie to gdzieś". Reasumując poradziłem sobie z falowaniem obrotów, drganiem silnika i wypadaniem zapłonu pomogli mi na innym forum z innej marki samochodu dzięki i do widzenia <dobani>

Edytowane przez Skorpioniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Skorpioniks i kamil_tel tu na forum jest bardzo dużo informacji i średnio rozgarnięty user da radę z tego skorzystać ,poza czytaniem trzeba zakasać rękawy , a użytkownikom

którzy opisują naprawy należą się podziękowania, a nie pretensję o brak odpowiedzi w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

po wcisnieciu hamulca, i dodania gazy na maxa przy zalaczonym biegu cos poteznie strzelilo, jak by wskoczylo na miejace i wszystkie dolegliwosci ustaly, problem pojawil sie jeszze 2x i za kazd razem po w/w czynnosci cos wskakuje i dziala prawidlowo.

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie kiedyś "wysokich lotów" mechanik uszkodził w czasie naprawy poduchę silnika. Efekt identyczny. Wsiadam do auta, odpalam i poczułem się jak w Ursusie, kierownica, wszystkie plastiki, fotele, co tylko mniej stabilne w aucie miało takie wibracje, że szkoda gadać. Mechanik o dziwo się przyznał i powiedzieł, żeby następnego dnia przyjechać to zrobi na swój koszt...heh, potem przez tydzień co dzień przyjeżdżałem to chyba sie chował przede mną bo nigdy go nie było...żałosny typ, ale nie o tym w sumie :D

Według mnie wszystko Ci tak drga właśnie przez poduchę tą po stronie rozrządu. Ona jest w okolicach tego zbiorniczka z płynem od wspomagania kierownicy. To wskakiwanie na miejsce ma sens bo u mnie to samo było. Ona się rozpadła i inny mechanik łomem wrzucił mi ją na swoje miejsce i wtedy było w miarę ok, a wymieniłem kilka dni później sam. Jak masz kanał to 20 minut i po robocie, trzeba tylko mieć czym trochę silnik podnieść od dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!