Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana rozrządu +wariator+czujnik położenia wału


Larsik

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to mój pierwszy post tutaj więc WITAJCIE, chociaż już wcześniej byłem posiadaczem Laguny 3.0 V6 tak więc Renówki mi nie straszne. Ale wracając do tematu. Meganę kupiłem we wrześniu poniewaz syn mi wiercił dziurę w brzuchu, że chce Cabrio (na co dzień mam VOLVO S60 T5) a ponieważ sprzedający zapewniał, że rozrząd był robiony więc wszystko będzie ok a że ładna sztuka wizualnie to kupiłem. Jednak dwa dni po zakupie usłyszałem znany mi z Alfy hałas wariatora podczas odpalania na zimno. Pomyślałem, że ok przyjadę na święta w grudniu to wymienię. Okazało się, że dwa miesiące wystarczyły, żeby wariator szlag trafił. We wtorek fura trafiła na lawetę i wyjazd do mechaniora. Dwa dni wcześniej rozpoczęły sie problemy z odpalaniem na zimno i gaśniecie na rozgrzanym, chociaż to ostatnie nie regularnie. Tak więc wymiony został kompletny rozrząd, wariator, pompa wody, czujnik położenia wału, wyczyszczona przepustnica, która wyglądała jak by kot .... w wentylator, bateria, olej itp. Całość w Anglii gdzie mieszkam wyniosła 500 funtów + 100 laweta chociaż nie była konieczna jednak wychodzę z założenia, że lepiej wydać 100 niż 1000 na silnik.

Tak więc moim skromnym zdaniem wszystkie opowieści userów o gaśnięciu i ich pomysły dlaczego gaśnie i nie odpala można schować w kieszeń. Wczoraj szczytem głupoty był post traktujący iż samochód nie odpala dlatego ponieważ stoi na chodniku lewymi kołami. Jedyna rzecz jaka nie działa to tylna prawa szyba dlaczego nie wiem pewnie moduł powiedział papa.

Samochód jest w 100% sprawny ponownie i pochylony na lewo i prawo odpala. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja jak kupiłem swojego Szczeniaka to też odpalał z "rechotem". Po wymianie oleju wszystko ucichło. Po dłuższym czasie musiałem wymienić regulator faz rozrządu (elektrozawór sterujący). kupiłem używkę i śmiga. dziś rozebrałem ten stary i okazało się że był cały zamulony jakąś dziwną mazią. Podejrzewam że poprzedni właściciel lał jakiś dziwny olej.

 

PS. "wariator"?? chyba szanownemu koledze się coś pomyliło... tu jest albo KZFR, albo wcześniej wspomonany regulator (elektrozawór)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!