Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nagrzewnica-nawiew problem Megane 3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

Jestem posiadaczem Meganki od niedawna, rocznik 2010, 1.5 DCI 110km.

Generalnie z auta jestem zadowolony ale poprawiam systematycznie wszelkie drobne usterki.

Zauważyłem pewien problem z nawiewem. Otóż mam manualna klimę i jak chce włączyć nawiew na twarz, powiedzmy na 4 biegu wentylatora to szczerze ledwo to dmucha, filtr sprawdzałem, troszkę brudny, wytrzepany i niby ok. Wentylator słysze że mocno dmucha ale to powietrze zamiast na twarz nie wiem tłumi sie w środku czy coś.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dziś sprawdziłem u koleżanki która ma taki sam model ale z 2009 z manualna klimą i tam powiem szczerze malo glowy nie urwie.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Druga sprawa to jak chcę przelączyć nawiew tylko na przednią szybę pokrętlo nie daje się przestawić w prawo tylko jakby jedna kreskę przed znaczkiem przedniej szyby. Cos jakby blokuje, czuję opór i pokretło sie cofa. U kolezanki działa bez oporu i nie cofa się .

<><><><><><><><><><>><><><><>

Może ktoś orientuje się co z tym zrobić.

Zastanawiam się żeby rozebrać panel nawiewu, zobaczyć te linki, może coś blokuje ewentualnie zdjąć deskę i dostać się do nagrzewnicy.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Aha zauwazyłem tez, że jak temperaturę ustawię na zimne to nawiew jakby mocniej dmucha, na ciepłym już sporo słabiej.

Klima działa, układ chlodzenia z nowym płynem, odpowietrzony, grzeje też ok jeżeli chodzi o temperaturę.

<><><><><><><><><><>><><><><>

Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki

5.13 – cytowanie Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

problemy rozwiązane już. Okazało się że filtr kabinowy, pomimo że wydawał się czysty - faktycznie był zalepiony jak 150. Ważył ze 2 kg a druga sprawa to cięgno które przestawia tryb nadmuchu wypadło ze swojego mocowania. Wyłamane zabezpieczenie, pomogło wywiercenie dwóch dziurek i opaska zaciskowa.

Na szczęście udało się to bezkosztowo i we własnym zakresie naprawić. Tak więc temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!