Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z kluczykiem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ostatnio kupiłem Megane I ph II, lecz niestety poprzedni właściciel zgubił jeden kluczyk, więc dostałem tylko jeden z autem. Jest w nim pilot od centralnego zamka. Chciałem dorobić klucz, żeby mieć na zapas, ale czytałem że w ASO takie coś kosztuje 600 zł. Narazie dorobiłem zwykły kluczyk (bez immo), żeby w razie problemu móc chociaż drzwi otworzyć. I tu moje pytanie: czy tym kluczykiem jestem w stanie odpalić silnik jeśli wpisze kod awaryjny? Bo kod wygenerowałem przy użyciu programu, ale nie potrafie go wpisać. Po prostu gdy przekręce kluczyk, wszystko mi się zaświeci, czerwona lampka miga szybko. Przytrzymuje przycisk centralnego zamka w samochodzie, ale nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ah, pamiętne czasy z pierwszą meganką - kiedyś też się z tym męczyłem :P Nie pamiętam już dokładnie jak to się robiło, z tego powodu zapożyczyłem instrukcję z neta:

 

Mając kod wklepujesz go przyciskiem od zamykania centralnego zamka, tym wewnątrz auta.

A robisz to tak:

Załóżmy ze Twój kod odblokowujący immo to 1234.

1. Przekręcasz kluczyk w stacyjce (lampa immo mruga szybko)

2. Naciskasz klawisz centralnego i trzymasz (lampka immo gaśnie i zaczyna mrugać w tych samych odstępach czasu - każde mrugniecie to kolejna liczba - czyli czekasz aż mrugnie 1 raz i puszczasz klawisz.

3. Naciskasz klawisz centr. ponownie i czekasz aż mrugnie 2 razy, puszczasz klawisz.

4. Naciskasz klaw. centr. i czekasz aż mrugnie 3 razy, puszczasz.

5. Naciskasz klaw. centr. i czekasz aż mrugnie 4 razy, puszczasz.

Jeśli źle wklepiesz kod odczekaj 10 min i rozpocznij procedurę od nowa. Powinno zadziałać pod warunkiem że masz właściwy kod.

Teraz juz możesz odpalić auto awaryjnie.

 

Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam już dokładnie jak to się robiło, z tego powodu zapożyczyłem instrukcję z neta:

Pod warunkiem że kluczyk jest na podczerwień, a w megi I ph II jak jest w profilu, powinna być już radiówka, a tam ten sposób nie działa.

No chyba że błędnie jest auto rozpoznane i opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz juz możesz odpalić auto awaryjnie.

Jeżeli to Megane I Ph II to nie zadziała. Programowanie kluczyka można wykonać tylko i wyłącznie za pomocą CLIP-a.

Dodatkowo musi to być "czysty" kluczyk, a nie "używany".

Temat poruszany wielokrotnie na forum, nawet jest odrębny wątek na ten temat.

http://megane.com.pl/topic/46063-budowa-i-dzialanie-kluczyka-radiowego/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!