Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stylizacja RS Meg III


happybeam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym przerobić swoją megane na zewnętrzną stylizację RS, przedni zderzak, tylni z dyfuzorem, felgi, może światła do tego. Na allegro jest mało części, ja się nie bardzo znam, bo rozbieżności cenowe są ogromne od 200 zł do 2000 zł za zderzak... I moje pytanie : znacie jakąś dobrą firmę która robi takie coś? Jakie byłyby tego koszty?

Jestem świadom tego, że kupno poszczególnych części w internecie i montaż ich osobiście byłby tańszy. Dlatego pytam was o radę co wybierać, czym się kierować:)

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie taniej choć mozolniej kompletować części z allegro albo nawet bardziej szukać firm "rozbiórkowych" i uderzać z pytaniami o poszczególne elementy do nich. Ma to tę przewagę, że możesz dogadać się z Chłopakami na zamianę swoich elementów i montaż tych, które od nich weźmiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamienników z RS-a jeszcze nigdzie nie spotkałem.

Na allegro jest pełno gratów z RSów.

Jak chcesz zderzaki założyć od RS-a, to musisz też założyć nakładki na błotniki i progi, bo zderzaki są do nich specjalnie poszerzone.

Zderzaki trzeba kupić kompletne bo kupowanie ich na części wychodzi drożej. Zderzak z tyłu jest chyba łączony (dokładka) więc możesz połączyć dokładkę ze swoim.

W RSie inna była też lotka na tylnej klapie (może nawet 2 rodzaje).

Felgi też dobrze by było kupić z mniejszym ET niż oryginalne, bo jak założysz poszerzenia to obecne koła (nie wiem jakie masz) najprawdopodobniej znikną w wielkim nadkolu.

Nie wiem jak wygląda sprawa plastikowych nadkoli - nie wiem czy RS ma takie same, czy poszerzane w stosunku do zwykłej megany.

Myślę, że 3tys zł na same plastiki trzeba będzie wyłożyć, bo byle kawałek nakładki na błotnik kosztuje 150-300zł.

 

No i trzeba przemyśleć, czy rzeczywiście warto robić RS-a z 1,5 90KM :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jestem na takim samym etapie jak ty.

Szukam okazji na allegro - już kupiłem cały bok za 500 zł została mi jeszcze lewa strona + zderzak...

 

Może któryś z chłopaków ma RS i AC i chce zarobić 500 zł ?

PRV!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

A jak bym chciał wymienić tylko przedni zderzak od rs to też muszę te nakładki dokładać ? I czy zderzak od poliftowego gt by pasował do przedlifta ?

Edytowane przez adekl95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpuść ten bodykit z RS. Widać że lubisz to auto bez przesady, nie do diesla 1.5

 

Byle zardzewiała honda z vteciem zrobi Ci przeciąg na światłach i przynajmniej nic wyglądem nie udaje

Edytowane przez Coupe2009
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się koledze podoba, to niech robi. Ja bym nawet 2.0 GT nie przerabiał na RS bo nie uznaję takich rzeczy. Ale nikogo nie powinno obchodzić co ja myślę. Peace <piwko>

Edytowane przez Michal_C
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie,

Czy dyfuzor z RS pasuje do seryjnego zderzaka (szare ze zdjecia)? Centralny tłumik da się pewnie spokojnie dospawać do serii. Tutaj ktoś coś takiego zrobił https://otomotopl-imagestmp.akamaized.net/images_otomotopl/911231292_5_1080x720_16e-16v-110kmcope-gt-sport-pomorskie_rev013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!