Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ciężkie odpalanie, świece grzeją sie bardzo krótko


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z moją megane II 1.9 dci 120km, po kilku godzinach gdy silnik już wystygnie, auto bardzo ciężko odpala, raz nacisnę przycisk, bardzo krótko podgrzeje świece i zaczyna kręcić, pokręci około 10 sekund i niekiedy odpali, niekiedy trzeba następny raz próbować, dziś rano (-5 stopni) musiałem próbować 3 razy i z wielkimi problemami odpaliło. Takie objawy mam od początku posiadania tego samochodu, wymieniłem turbo na regenerowane i pierścienie, filtry, olej, akumulator na nowy i nadal auto ciężko odpala. Przypuszczam, że problemem może być to, że świece grzeją się bardzo krótko, gasną kontrolki i auto odpala od razu, czy jest temperatura 15 stopni, czy -5... Jest też problem tego typu, że cofa mi się paliwo, po kilku godzinach przewód biegnący od filtra, przez "gruszkę" do baku jest kąpletnie pusty.. Bardzo proszę o waszą pomoc, z góry dziękuje :) Proszę również o wyrozumiałość ponieważ jestem pierwszy dzień na forum.

Edytowane przez zuk11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece podobno dobre są bo mój tata sprawdzał je zaraz po remoncie silnika i to nie jakimś kablem śmiesznym tylko wykręcił normalnie i sprawdził, gdy założę zaworek zwrotny za gruszką to może pomóc? A gdy są dobre świece to po wykręceniu jaki czas powinien być im potrzeby aby się rozgrzały do czerwoniści? Dodam też że przy odpaleniu na zimno samochód strasznie kopci na niebiesko, i spalanie jest w granicach 9 litrów.

Edytowane przez zuk11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie jest w granicach 9 litrów.

:blink: łooooo matko, u mnie przy jeździe w mieście jest max 7.5 litra, trasa 5,6-5,9 litra zależy jak mocno się depnie, nie powinien kopcić na niebiesko. Tak jak napisałem, temperatura -5 stopni, grzanie świec około 5 sekund i zaczyna kręcić, odpala bez problemu.

Edytowane przez baciuś
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety pokonuje tym autem takie dystanse, że nawet nie ma się jak zagrzać do odpowiedniej temperatury. Takie dane mam pokazane na liczniku. Rano gdy będę wyjeżdżał z domu postaram się zagrać filmik jak auto odpala i jak kopci po odpaleniu, może to pozwoli na lepsze zapoznanie się z tym tematem.

 

Dodano: 02 gru 2014 - 16:23

Witam, dziś rano nagrałem filmik z odpalania, przepraszam za jakość.

 

A co myślicie o złej pracy rozrusznika albo o za małej pojemności akumulatora? Dodam, że akumulator był kupowany nowy, ale czy może być za słaby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada. Nie jeździj dużo na rezerwie, bo będziesz później płakał ;)

Dodam, że akumulator był kupowany nowy, ale czy może być za słaby?

Mój na poprzednim też nowym akumulatorze, który miał pojemność 54AH 540A odpalał jak z procy w porównaniu z Twoim... Teraz wsadziłem nowy 72AH 720A i to już rakieta, jak poprzedni musiał zakręcić z rana przy -2 stopniach z 5-6 razy to ten dzisiaj przy -4 stopniach za pierwszym razem;)

Czekam czy przy większych mrozach też od razu odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam, mam ten sam problem tylko z Megane II 1.5 dci, wymieniłem świece na nowe, akumulator nowy, a strasznie długo kręci, nie ważne czy zimny, czy ciepły.

Mógłbym ktoś opisać problem cofającego się paliwa i tej gruszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym ktoś opisać problem cofającego się paliwa i tej gruszki?

A opcja <szukaj> nie działa? Na forum jest dużo wątków na ten temat.

Szukana fraza powietrze w przewodach zwróciła następującą liczbę wyników: 9 Wyniki wyszukiwania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Mam Megane II 1.9 DCI i mam ten sam problem i widzę, że problem jest bardzo poważny, bo co drugi post tyczy się ciężkiego odpalania.

Ja swoją Megankę serwisuję tylko w serwisie ASO i tu też jest problem... jak do tej pory problemu nie rozwiązany.

A było tak:

Aktualnie moje auto praktycznie po każdej nocy w ciepłym garażu (+10C) odpala z problemem tj. musi zakręcić 3 - 5 razy wałem zanim odpali.

Auto po teście wtrysków metodą przelewową (test OK), wymieniono 2 świece żarowe, wymieniono wężyki paliwowe wraz z gruszką. Po wymianie

auto zaczęło palić na dotyk jak z salonu... - po tygodniu wszystko wróciło do stanu z przed naprawy.

Więc wróciłem do serwisu, na moją prośbę wymieniono gruszkę na nowy komplet, ale to nic nie pomogło, podłączony komputer podobno nic nienormalnego nie wskazuje. Aktualnie doradca techniczny rozmyśla nad moim przypadkiem i czekam na odpowiedź.

Z pozdrowieniem ThM

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!