Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio DVD GPS DVB-T - model TID-8959


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Podepnę się pod temat.

 

Mam MIII z radiem bez BT. Czyli nie mogę połączyć telefonu, biedniejszy pilot przy kierownicy, a i na dole konsoli mam tylko wyjście cincze/aux.

 

Trochę szperałem w necie i znalazłem takie oto coś S150 http://exclusivecarauto.com/s150-android-megane-wifi-1ghz-p-983.html

Dotykowy ekran, można podłączyć kamerę cofania i wszystko inne.

A także p wspomniany tu TID-8959 http://www.auknet.cz/p19811-vestavena-gps-navigace-do-renault-megane-iii-fluence-model-tid-8959-s-dvd-dvb-t.html tylko już trzeba mieć chyba zaplecze od radia z BT, bo i można sterować tym nie tylko dotykowo ale i pilotem. (Alternatywa http://www.auknet.cz/p24293-vestavena-gps-navigace-do-renault-megane-iii-fluence-model-tid-c145-s100-s-dvd-dvb-t-internet.html TID-C145-S100)

 

Ktoś miał z tym styczność?

Ktoś już takie instalował i może pomóc i odpowiedzieć na kilka pytań? ;-)

Edytowane przez muuu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę cinas rzekł.

Wiem bo podłączał moje TID-C145 -S100. Wg deklaracji "kitajskich inżynierów" powinno wszystko śmigać rzeczywistość jest nieco mniej atrakcyjna. Współpraca z SWC (pilot przy kierownicy) nie działa. Problem jest dość złożony bo "obecność" tego wynalazku w magistrali CAN manifestuje się chociażby przez wyświetlanie temperatury zewnętrznej, stanu zapięcia/niezapięcia pasów bezpieczeństwa, zmianę trybu podświetlenia przy przełączaniu AUTO świateł dziennych na mijania oraz na koniec graficznej informacji o zamknięciu/otwarciu konkretnych drzwi czy klapy bagażnika. Natomiast pilot przy kierownicy MILCZY. W moim przypadku o problemie "łączności" informuje komunikat o tym, że połączenia CAN nie udało się nawiązać, który odczytuję w zakładce system urządzenia. Naturalnie długo i namiętnie pisałem do kombinatu w Shenzen ale mimo obietnic, że jak prześlę im film na którym będzie zarejestrowany problem to pomogą - nie pomogli!

Jeżdżę z tą zabawką przeszło rok i z brakiem tego pilota nie pogodziłem się do dziś bo obsługa przez naciskanie ekranu dotykowego w czasie jazdy jest max hardcore-owa. Są też pożytki z posiadania TID-a, dobra rozdzielczość wyświetlacza, kontrast i kolory, stosunkowo przyjazny interface, obsługa kamery cofania, rejestratora PVR, dysk na 20 płyt, USB i wejście dla mobilnego netu. Ostatnio wyczaiłem w sieci taki szpej http://www.connects2.co.uk/c2/c2RangeProducts.aspx?id=10746&VMID=#, który być może rozwiązałby problem braku komunikacji pilota ale piszą, że jest dedykowany do urządzeń wymienionych na liście - rzecz jasna chińskiego cudeńka tam nie ma.

Reasumując, jeżeli macie wolne ok 1500 zł i chcecie wzbogacić funkcjonalności swoich Renat to jest to jakaś, no właśnie jakaś ale nie jednoznacznie dobra opcja.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla higieny umysłu przestałem nań zwracać uwagę :D

Zupełnie poważnie to szukam i nie mogę w naszych stronach znaleźć fachowca jak cinas zorientowanego na takie bardziej audio smaczki. Tak do końca nie wierzę, że nie ma możliwości by skomunikować tego pilota z urządzeniem.

Na poprawę humoru i doznań estetycznych myślę by w miejsce fabrycznego windows ce przeinstalować to coś na androida. Nawet znalazłem w necie o takie coś: http://www.cardct.com/firmware-updates tylko nie mogę bez pomocy doczytać ani zapoznać się z procedurą archiwizacji obecnego systemu na wypadek gdyby android nie ogarniał. Na YT jest parę filmów z S150 (Android) do stacji TID i wygląda to wg mnie zupełnie lepiej, ciekawiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę cinas rzekł.

Wie bo podłączał moje TID-C145 -S100.

Powiedz mi, jak rozwiązano sprawę portów USB i tego na iphone? Można zamocować na dole, w miejsce obecnych czy latają kabelki luzem?

Jak jest z internetem? Muszę mieć swój modem i podpiąć czy mogę się połączyć przez WiFi z internetem z telefonu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

USB możesz przepiąć te, które masz pod klapką lub na wiszącym przewodzie ukryte w schowku, iphone wisi na przewodzie choć można by przy odrobinie rzeźby obsadzić to gniazdo usuwając AUX spod klapki lub podobnie jak z USB. złącze do neta wiszące na przewodzie (u mnie schowek). Net lata zarówno na wpinanym modemie jak i wifi direct z telefonu.

A i jeszcze odtwarzacz nie wyświetla tytułów granych utworów a jedynie ich kolejną numerację.

Generalnie największa wada to brak współpracy z pilotem przy kierownicy choć musi być to do obejścia (lub u mnie fabrycznie zwalone) bo na filmach na YT tych jakiejś czeskiej firmy gość działa ręką przy pilocie co daje reakcję na wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź i kurczę właśnie szkoda, że pilot nie działa.

Bo to dla mnie istotne by nie gmerać gdzieś obok, tylko mieć wszystko pod ręką ;-)

 

Drugim ważnym elementem jest kamera cofania, którą chcę podpiąć pod ekran, więc jakby komuś udało się połączyć te dwa elementy (duży ekran z działającym pilotem i kamerą cofania), to byłbym wielce rad za jakieś rady w temacie ;)

 

PS Jeszcze ad pilota, raz pokazują i piszą że działa pilot z obsługą radia z BT (http://www.autopraktyk.pl/renault/1298-dedykowana-stacja-renault-megane-iii-fluence.html), a raz w opisie takiego samego zestawu pokazują, że jest dedykowany do radia bez BT i z "biednym pilotem" (http://audiocarshop.pl/userdata/gfx/fa427cd2b8055f0fc701ae7dfd3dea9a.jpg). Więc też można się pogubić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli uda mi się "tchnąć życie" w pilota to podzielę się z Wami na forum. Jak wcześniej pisałem staram się znaleźć w swojej okolicy prawdziwego pasjonata w tej dziedzinie bo tak coś czuję, że jak wiele innych problemów ten również uda się obejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokazuje błąd can a informacje z pilota nie idą po can tylko idą analogowo do białej puszki lub wyświetlacza jak nie mamy navi, jak podpinaliśmy to zamiast wyświetlacza było złącze od radia może ta puszka jest coś nie teges od radia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!