Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka III 1.6 16v ,nie odpala po nocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją meganką, bardzo słabo odpala po nocach gdy jest niska temperatura. Tutaj link do filmiku

, druga sprawa jak jest wysoka wilgotność to zapala się lampka skontroluj układ wtrysku paliwa po przejechaniu od 2 do 10 kilometrów, komunikat ten gaśnie. Potrzebuję pomocy wymieniłem już świece, cewki, oryginalne czujnik położenia wału choć przebieg to tylko 57tyś. Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naładuj akumulator. Podłącz auto pod Clipa a nie wymieniaj w ciemno części. Sprawdź poprawność podłączenia sond i pochłaniacza par paliwa. Dziwi mnie, że gasną kontrolki od akumulatora i oleju jak silnik nie pracuje. Proponuję także sprawdzić i wyczyścić przepustnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator jest na 100% sprawny i naładowany na clipie nie pokazuje żadnych błędów, sondy lambda pracują mają parametry w normie. Najlepsze jest to, że podłączyliśmy komputer jak paliła się komunikat i nie pokazywało żadnego błędu.

 

Dodano: 04 sty 2015 - 11:26

Jeszcze jedna przypadłość to jak próbuje utrzymać obroty na poziomie 1500obr/min czy zimny czy ciepły to falują obroty tu filmik jak to wygląda

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepustnica też była czyszczona i zrobiona adaptacja przepustnicy

 

Dodano: 04 sty 2015 - 12:05

Jeszcze jedna przypadłość to ten komunikat. Po dłuższym postoju w deszczowe lub wilgotne dni jak przejadę około 7-8km zapala się i gaśnie po 2 do 15 km. Najlepsze jest to, że nie zapisze wtedy żadnego błędu. Potrzebuje dobrego warsztatu z okolic Warszawy lub Ożarowa Maz. który by to zdiagnozował. Tu link do filmiku

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego troslonek miałem podobny problem z Fluencem 1.6 benzyna był na serwisie i dopiero pomogło wgranie nowego oprogramowania i teraz przy odpaleniu na chwilę wchodzi na wyższe obroty potem opada i jest ok wcześniej nawet latem były problemy, odpalała dopiero za 2 czy 3 razem, myślę że to będzie to. Popytaj bo u mnie wgranie softu zdecydowanie rozwiązało problem. Wcześniej też mi czyścili przepustnicę ale nic z tego, po zmianie tego softu w momencie odpalenia jak już pisałem wchodzi na wyższe obroty i nie gaśnie. Pozdrawiam i daj znać.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poprzednim aucie miałem że na zimnym silniku na jałowym utrzymywał przy 1400, a pryz przy minusowym temp. 2 tys. obr/min. i tak kilka minut, powoli opadał wraz że wzrostem temperatury silnika. A tutaj odpali 1200 i spada do 700 i z powrotem do 1200 i potem uspokoi się.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj odebrałem meganke z serwisu. Rano zapaliła bez problemu ale zobaczymy jak się zrobi około zera. Wgrali nowe oprogramowanie, wymienili czujnik stukowy. Podobno jeszcze robili coś z wiązką od komputera wtrysku. Zobaczymy po paru dniach. Dam znać jak się sprawuje.

 

Dodano: 30 sty 2015 - 13:27

Po paru kolejnych dniach Megana dalej pali z pierwszego jak szalona i już się żadna kontrolka skontroluj układ wtrysku paliwa nie zapala.Więc myślę że to pomogł

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

mam renault megane 3 grandtour z 2012 roku, 1,6 benzyna - przebieg 47 tyś - i obecnie rano jest też problem z odpaleniem auta, kręci, kręci i za 3,4 razem zapali, potem już jest ok - obroty raczej nie falują czy coś. Natomiast już latem zauważyliśmy z żoną, że jadąc na zimnym silniku jest jak by tępy, kiedy nabierze już normalnej temperatury jest ok - jedzie normalnie.

Miał ktoś taki problem - auto do tej pory serwisowane tylko w ASO, w czerwcu wymieniono uszczelkę zaworów bo ciekło, rok temu akumulator (bo też był problem), więc akumulator jest ok - zresztą podładowałem go przedwczoraj, a dziś rano nie chciał zapalić.

Miał z rok temu czyszczoną przepustnicę.

Polecacie kogoś dobrego w Łodzi od renault - poza ASO, w ASO diagnoza komputerowa 150,00 zł netto ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!