Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem renault megane I


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie mam taki problem;

Auto stało około 3 tygodni nie odpalane, wcześniej było wszystko w porządku, chciałem po tych 3 tyg odpalić samochód i pojawiły się pewne komplikacje... Po przekroczeniu kluczyka auto nie reaguje, nie zapala radia, nie pokazują się kontrolki auto nie kręci wogole w ogóle. Nie wiem, z której strony mam się za to zabrać, czy konieczna będzie wizyta u mechanika? Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki wszystko jest okej, akumulator sprawdzony, wygląda na to, że prąd wogole w ogóle nie przechodzi, nie wiem dlaczego, ponieważ wcześniej nie miałem takich problemów a samochód mam już ponad 3 lata i nie zdarzyła mi się wcześniej jeszcze taka sytuacja... Mogę liczyć na pomoc? Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie, ale spróbuj przeczyścić klemy (przetrzyj od wewnątrz drobnym papierem ściernym, po czym oczyść z opiłków), to samo z "bolcami" akumulatora. Przed próbą odpalenia auta konkretnie przykręć klemy do akumulatora (czasem przy minimalnym luzie brak styku).

Sprawdzałeś z innym aku?

Tutaj masz podobny temat. :)

Edytowane przez kroliq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I inne auto odpaliło na twoim akumulatorze? Jeżeli tak to proponuję zająć się bezpiecznikami w podszybiu. Twój akumulator był wyciągnięty z auta, czy podłączałeś akumulatory na kable? Bo jeżeli tylko połączyłeś akumulatory przy pomocy kabli, jak masz głęboko rozładowany akumulator, to na kablach nie odpali na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżeli tylko połączyłeś akumulatory przy pomocy kabli, jak masz głęboko rozładowany akumulator, to na kablach nie odpali na szybko.

Kable podpina równolegle do klem swojego akumulatora, więc nawet jak będzie całkiem przerwa na aku to i tak powinien odpalić. Miało by to znaczenie przy szeregowym połączeniu ogniw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable podpina równolegle do klem swojego akumulatora, więc nawet jak będzie całkiem przerwa na aku to i tak powinien odpalić.

Nie ma takiej opcji aby przy uszkodzonym akumulatorze (zwarcie w celi) w aucie biorcy, silnik odpalił z akumulatora auta dawcy. Przerabiałem osobiście takie akcje z autem teścia (punto II) i jego kłopotami z odpalaniem w zimę (równo co 2 lata musiał wymieniać akumulator).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy akumulator w czasie pomiaru napięcia nie jest obciążony, a pokazuję dobrą wartość napięcia to nie znaczy, że jest sprawny. Dopiero przy obciążeniu się sprawdza napięcie na aku. Z tego powodu, że akumulator może być już zasiarczony i dopiero przy włączonych np. światłach pokaże swóją właściwą różnicę potencjału. Nie kłócić się, bo jestem w trakcie robienia uprawnień SEP. ;) Autko stoi na zewnątrz? Może gryzoń zasmakował w izolacji i w miedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!