Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem renault megane I


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie mam taki problem;

Auto stało około 3 tygodni nie odpalane, wcześniej było wszystko w porządku, chciałem po tych 3 tyg odpalić samochód i pojawiły się pewne komplikacje... Po przekroczeniu kluczyka auto nie reaguje, nie zapala radia, nie pokazują się kontrolki auto nie kręci wogole w ogóle. Nie wiem, z której strony mam się za to zabrać, czy konieczna będzie wizyta u mechanika? Sprawdzałem bezpieczniki i przekaźniki wszystko jest okej, akumulator sprawdzony, wygląda na to, że prąd wogole w ogóle nie przechodzi, nie wiem dlaczego, ponieważ wcześniej nie miałem takich problemów a samochód mam już ponad 3 lata i nie zdarzyła mi się wcześniej jeszcze taka sytuacja... Mogę liczyć na pomoc? Pozdrawiam.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to głupie, ale spróbuj przeczyścić klemy (przetrzyj od wewnątrz drobnym papierem ściernym, po czym oczyść z opiłków), to samo z "bolcami" akumulatora. Przed próbą odpalenia auta konkretnie przykręć klemy do akumulatora (czasem przy minimalnym luzie brak styku).

Sprawdzałeś z innym aku?

Tutaj masz podobny temat. :)

Edytowane przez kroliq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I inne auto odpaliło na twoim akumulatorze? Jeżeli tak to proponuję zająć się bezpiecznikami w podszybiu. Twój akumulator był wyciągnięty z auta, czy podłączałeś akumulatory na kable? Bo jeżeli tylko połączyłeś akumulatory przy pomocy kabli, jak masz głęboko rozładowany akumulator, to na kablach nie odpali na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżeli tylko połączyłeś akumulatory przy pomocy kabli, jak masz głęboko rozładowany akumulator, to na kablach nie odpali na szybko.

Kable podpina równolegle do klem swojego akumulatora, więc nawet jak będzie całkiem przerwa na aku to i tak powinien odpalić. Miało by to znaczenie przy szeregowym połączeniu ogniw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable podpina równolegle do klem swojego akumulatora, więc nawet jak będzie całkiem przerwa na aku to i tak powinien odpalić.

Nie ma takiej opcji aby przy uszkodzonym akumulatorze (zwarcie w celi) w aucie biorcy, silnik odpalił z akumulatora auta dawcy. Przerabiałem osobiście takie akcje z autem teścia (punto II) i jego kłopotami z odpalaniem w zimę (równo co 2 lata musiał wymieniać akumulator).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy akumulator w czasie pomiaru napięcia nie jest obciążony, a pokazuję dobrą wartość napięcia to nie znaczy, że jest sprawny. Dopiero przy obciążeniu się sprawdza napięcie na aku. Z tego powodu, że akumulator może być już zasiarczony i dopiero przy włączonych np. światłach pokaże swóją właściwą różnicę potencjału. Nie kłócić się, bo jestem w trakcie robienia uprawnień SEP. ;) Autko stoi na zewnątrz? Może gryzoń zasmakował w izolacji i w miedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!