Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

syczenie z okolic serwa wewnątrz kabiny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem po wymianie klocków przednich i tylnych. Tak się złożyło, że w międzyczasie również zakładałem opony letnie (nowe) i podczas jazdy słychać było szumienie. Myślałem, że to kwestia nowych opon i że z czasem to minie, ale pewnego razu naszło mnie żeby podnieść samochód i pokręcić kołami i strasznie ciężko się nimi kręciło więc problem tkwił w zaciskach, które trzymały mocno klocki przy tarczy (same tarcze po przejechaniu kilku kilometrów są bardzo gorące. Dzisiaj zdjąłem każde koło i wyczyściłem w hamulcach wszystko co się dało, także żadnego syfu już tam nie ma, a mimo wszystko nadal słychać ten szum. Mam teraz kilka pytań odnośnie całej tej sytuacji, tzn. przy wciskaniu na nieodpalonym silniku 3-4 razy jestem w stanie ponaciskać hamulec, po odpaleniu silnika opór z hamulca schodzi, czyli serwo działa tak? Skoro zakładamy, że ono działa to czy przy samym naciskaniu hamulca na odpalonym silniku powienienem słyszeć syczenie (bo słychać w momencie naciskania, tylko)? Jak czytałem wcześniej wszystkie posty, które miały związek z pracą przy szczękach hamulcowych to natknąłem się na to, że przy odchyleniu zacisku trzeba uważać na wychodzący tłoczek, u mnie ten tłoczek przy odchyleniu właśnie zacisku ani drgnął i co najlepsze nie wyglądał tak samo jak tłoczek pokazany w temacie HOW TO wymiana klocków hamulcowych autorstwa slavOK, tzn. miał taką pokrywkę od strony klocka hamulcowego. Co dalej za tym idzie mam wrażenie, że albo klocki mam za grube, ale mówiono mi, że to takie się wkłada jako zamienniki (firma Lucas TRW) albo tłoczki stoją w miejscu i nie cofają się. Zacisk normalnie sobie potem założyłem bez żadnych problemów (oczywiście z obydwu stron). Pytanie dalsze brzmi czy popsute serwo może być winowajcą tego, że tłoczki nie działają (nie cofają się)? Wymianę klocków miałem w warsztacie, bo nie było czasu na to, a teraz zastanawiam się czy tam nie wrócić. Na pewno moim problemem nie są opony, bo podnosząc każde z kół czuć było opór i możliwie ten opór przekładał się przy większej prędkości na ten szum, a wiele daje mi do myślenia to syczenie podczas wciskania hamulca oraz te tłoczki. Raczej nie jest to kwestia ułożenia się klocków gdyż przejechałem już na nich jakieś 700km. Proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!