Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sportowe zawieszenie Megane Classic


jarosz13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Moim marzeniem zawsze było zmodernizowanie mojej Megi do stanu, sportowego auta, jedynego takiego na ulicach. Co za tym idzie do tej pory udało mi sie sporo zrobić, piękne felgi, układ wydechowy ULTER, lekkie modyfikacje mocy (z 95km KM na 110km KM) no i w końcu przyszedł czas na zawieszenie. Nie jestem człowiekiem, który gania się w zakrętach i chodzi mi o mega twarde zawieszenie, bardziej o nadanie charakteru dla mojego auta, obniżeniu i pociechą z wyglądu. Dlatego kieruje do was pytanie, ponieważ właśnie rozglądam się za zawieszeniem. Pierwszym pomysłem było zachowanie seryjnych amortyzatorów z przodu i jedynie zakupem sprężyn obniżających marki JAMEX -40mm oraz zakupem amortyzatorów sportowych Blinstein tył -35mm. Jednakże z upływem czasu amortyzatory Blinstein zniknęły na allegro. Jakie zawieszenie polecacie? Nie musi ono być twarde jak w wozie drabiniastym bardziej chodzi mi o wygląd no i oczywiście lepsza stabilność niż na oryginalnych amortyzatorach. Myślałem nad takim zestawem :

I . http://allegro.pl/jamex-sprezyny-obnizajace-40mm-renault-megane-1-i5103921225.html http://allegro.pl/maxtrac-amortyzatory-sport-tyl-renault-megane-1-i5098556875.html

Pytanie jest następujące czy po założeniu nie będzie widać znacznej różnicy ? Przód -40mm tył -20mm . Będzie się zgrywało ?

 

czy lepiej dołożyć i kupić :

II . http://allegro.pl/renault-megane-i-1-zawieszenie-gwintowane-atest-24-i5173384004.html

 

Proszę o pomoc i wszelakie porady. Może ktoś modził tak też swoją Megi ?

Jest różnica między km (kilometrami) a KM (koniem mechanicznym) Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zaufanego mechanika, który zna sie na rzeczy, została "podkrecona" na komputerze, oczywiscie wszystko przy zdrowym rozsadku oraz przy utrzymaniu spalania, całkowity wydech ULTER, wymiana kolektora wydechowego, rozrzad od 1.6, stożkowy filt powietrza. Po testach na hamowni 109 koni :)

 

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj sprężyn H&R -30mm - przód ładnie siądzie, nie stracisz komfortu, a wyglądać będzie ładnie.

Na forum meganecoupe.pl kol. Nygus87 sprzedaje tylną obniżoną belkę z coupe, miał też amortyzatory bilsteina na tył.

Jamexy i tanie gwinty ja bym odpuścił. Szkoda kasy. No chyba że trafisz używany dobry gwint np KW to możesz go nawet regenerować i będzie jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przy użyciu samych sprężyn na przód będzie to się trzymało ? Czy auto pomimo, że będzie niższe to nie będzie miękkie, bo taka opcja nie byłaby ani za bezpieczna, ani za komfortowa tak myślę. Żeby nie wyszło tak, że będzie niższe o te 35mm, ale amortyzator nadal będzie pracował w tym samym przedziale? Co do belki moja jest w dobrym stanie, więc wystarczyłoby trochę obniżyć. Czy od coupe te tylne amortyzatory będą pasować do mojego sedana ?

A co myślicie o tych TA-Technix ? Tak jak wspomniałem dla mnie to nie musi być twarde jak w wozie drabiniastym, zakretów nie będe ścinał przy zawrotnych prędkościach, zależy mi po prostu na sztywnym zawieszeniu i na wyglądzie auta, bo jak wiadomo te które mam to sprawuje się jak dobra kanapa. Czy te TA-Technix nie starczyłoby ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!