Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem po krótkim postoju


mario43

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przeszukałem całe forum tematów związanych z problemem zapalania, i nie znalazłem podobnej sytuacji do mojej. Może ktoś mi pomoże lub podpowie co może być nie tak. Otóż rano wsiadam do samochodu odpalam za pierwszym razem bez problemu. Gdy dojadę do miejsca gaszę samochód po kilku minutach próbuje odpalić i tu zaczynają się problemy auto po dłuższym kręceniu odpala, ale z bardzo dużym problemem jakby odpalił najpierw na dwóch cylindrach lub dostał za mało paliwa albo w ogóle nie odpala. W czasie, gdy nie odpala a rozrusznik kręci nie słychać żeby pracowała pompka paliwa, wtedy ruszam kabelkami od pompki pod tylną kanapą i z problemem znów odpala (może sygnał do pompki nie dochodzi tylko jak sprawdzić?). I druga sprawa mam błędne wskazania poziomu paliwa. Tankuje do pełna a wskazówka zawsze wskazuje 3/4 zbiornika. Z powyższych problemów czyściłem czujniki położenia wału, położenia wałka rozrządu, sprawdziłem czy czasami wężyk paliwowy jest szczelny i nic nie pomogło.

Jeśli ktoś ma pomysł co może być przyczyną tych problemów, będę wdzięczny za każdą podpowiedź lub pomoc.

Pozdrawiam

 

Dodano: 27 mar 2015 - 12:56

Nikt mi nie pomoże? Chociaż jakaś podpowiedź

 

Dodano: 28 mar 2015 - 17:53

Dziś włączyłem mode test i wyskoczyły mi dwa błędy:

1. panne capteur temp eau - czujnik temp. wody,

2. panne capteur debimetre - w internecie znalazłem że to błąd przepływomierza lub czujnika przepływu powietrza.

Pytanie czy takie coś jak czujnik przepływu powietrza jest w silniku benzynowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik nie ma przepływomierza. Najprawdopodobniej chodzi o czujnik temperatury powietrza dolotowego.

 

thumb_hosting_zdjec_1427733748__ws_serve_pic.jpg

 

Na wstępie proponował bym sprawdzić oba czujnik przez OBD II. Na zimnym silniku porównać wskazania czujników z temperaturą otoczenia. Jeśli okazało by się, że wskazania są nieprawidłowe, proponował bym sprawdzić wiązkę elektryczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!