Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie działają wycieraczki przednie


Rekomendowane odpowiedzi

ja już jestem po zdjęciu podszybia i niestety oprócz tego że odetkałem sobie jeden odpływ w podszybiu to niestety do niczego innego nie doszedłem, na żadnym pinie nie pojawia się napięcie tylko na pinie trzecim co jakiś czas , słychać cyknięcie przekaźnika i wtedy pojawia się napięcie na tym pinie. Nie wiem czy brać się za rozbieranie tej puszki z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską i tam szukać przyczyny czy zacząć od manetki. To i to dosyć trudne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz dokładnie to samo co ja. Dzisiaj jadąc z pracy, nagle wycieraczki zaczęły działać, miałem manetkę przekręconą na wolny bieg. Pochodziły chwilę, wyłączyłem je, włączyłem i nic, stoją. Po jakimś czasie znowu zaczęły chodzić... Biorę się za rozebranie skrzynki z bezpiecznikami, bo obstawiam, ze to tam coś nie kontaktuje.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze taki pomysł. Może za daleko szukacie, a powodem będzie koniec szczotki w silniczku. Raz dotknie komutatora, raz jest przerwa. Wystarczy zdjąć czarną obudowę z magnesami i będzie widać szczotki. Mogą być również przytarte w prowadzeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej nie bo nie dochodzi napięcie do silnika wycieraczek tylko sygnał na 3 pinie się pojawia , ja też zacznę od skrzynki z bezpiecznikami a potem ew. manetka .

Moje jak staneły to już na amen ani nie drgną jechałem 40km z włączonymi wycieraczkami i nawet nie drgnęły

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozebrałem skrzynkę z bezpiecznikami, przeczyściłem każdą wtyczkę i gniazdo, sprawdziłem przejścia przewodów. Wszystko ok. Po złożeniu wycieraczki ruszyły, pochodziły aż do wyłączenia, później raz udało się je załączyć, raz nie. Czyli albo faktycznie szczotki w silniczku się kończą, albo manetka. Dzisiaj ciąg dalszy nierównej walki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie kogoś w pobliżu z komputerem żeby to podłączyć i za sterować? W manetce też wiele się nie zobaczy. Jak zakładałem tempomat to podpinałem się do taśmy, miałem to rozebrane.

 

Właśnie wróciłem z garażu. Podłączyłem komputer i włączyłem z niego 1 i 2 bieg wycieraczek. Mam jeszcze podgląd czy są w pozycji zero. Bez podpięcia komputera to takie szukanie po omacku.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj przeszukałem i rozebrałem prawie całe auto i d..a , przełożyłem manetki z innego autka nie działają nadal , rozebrałem pod szybie masa jest OK nie dochodzi zasilanie, w skrzynce bezpeicznikowej pod maską na fioletowym przewodzie który idzie do silniczka nie ma zasilania i tylko co jakiś czas słychać tykanie przekaźnika i pojawia się napięcie na 3 pinie wtyczki. Ręce mi odpadają nie wiem już co robić

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najprawdopodobniej poszedł przekaźnik odpowiadający za wycieraczki. Jest pewnie wlutowany w druk komputera w czarnej skrzynce. A rozbierałeś ten sterownik żeby popatrzeć czy nie ma gdzieś utlenionej cyny w okolicy przekaźników. Trzeba go otworzyć, znaleźć owy przekaźnik. Albo po ścieżkach od gniazda gdzie mamy przewody wycieraczek, albo miernikiem bo elementy które tam są będą zasłaniać ścieżki.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to w ph 2. Wyjąłem akuś, potem podstawę akumulatora (3 śruby). Sterownik silnika też odłączyłem. U mnie sterownik z czarnej puszki wychodzi na bok po odkręceniu głównego zasilania (nakrętka albo śruba -nie pamiętam). Sterownik ma jeszcze 2 zatrzaski na boku, trzeba użyć siły :) .I masz go na dłoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki jutro bede sie bawil dalej, chociaz checi maleja :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 16 cze 2015 - 23:26

Masakra chyba nie obędzie sie bez wymiany upc czy jak to sie zwie , wszystko wygladą niby ok a nie dziala niestety, a jest jakas ruznica w tych upx miedzy dieslem a benzyna

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, czy trzeba zaprogramować w clipie żeby podczas spryskiwania szyb przednich żeby wycieraczki trzy razy włączyły i po pochwili włączy raz i koniec? Bo po wymiienianie silnika wycieraczki przedniej automatycznie nie włączają wycieraczki tylko trzeba przytrzymac sprykiwanie żeby wycierał albo ręcznie włączenie wycieraczek. Przed wymiana działał automatycznie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Napraw proszę klawiaturę, gdyż zjada ci niektóre wyrazy :!: -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa to tak. Krótki impuls spryskiwaczem - wycieraczki raz machną. Dłuższy impuls spryskiwaczem - trzy cykle plus potem jeszcze jeden. Ale nie wiem czy to się ustawia.

 

Nie wiem czy taki sterownik z diesla ma przekaźnik pompy paliwa. Może się ktoś wypowie?

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymieniłem silnik wycieraczek. I jest wszystko prawie ok, mianowicie wycieraczki już działają tylko kręcą się w drugą stronę. Czy ja coś źle poskładałem czy winny jest silnik z anglika ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!