Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie działają wycieraczki przednie


Rekomendowane odpowiedzi

ja już jestem po zdjęciu podszybia i niestety oprócz tego że odetkałem sobie jeden odpływ w podszybiu to niestety do niczego innego nie doszedłem, na żadnym pinie nie pojawia się napięcie tylko na pinie trzecim co jakiś czas , słychać cyknięcie przekaźnika i wtedy pojawia się napięcie na tym pinie. Nie wiem czy brać się za rozbieranie tej puszki z bezpiecznikami i przekaźnikami pod maską i tam szukać przyczyny czy zacząć od manetki. To i to dosyć trudne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz dokładnie to samo co ja. Dzisiaj jadąc z pracy, nagle wycieraczki zaczęły działać, miałem manetkę przekręconą na wolny bieg. Pochodziły chwilę, wyłączyłem je, włączyłem i nic, stoją. Po jakimś czasie znowu zaczęły chodzić... Biorę się za rozebranie skrzynki z bezpiecznikami, bo obstawiam, ze to tam coś nie kontaktuje.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze taki pomysł. Może za daleko szukacie, a powodem będzie koniec szczotki w silniczku. Raz dotknie komutatora, raz jest przerwa. Wystarczy zdjąć czarną obudowę z magnesami i będzie widać szczotki. Mogą być również przytarte w prowadzeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie raczej nie bo nie dochodzi napięcie do silnika wycieraczek tylko sygnał na 3 pinie się pojawia , ja też zacznę od skrzynki z bezpiecznikami a potem ew. manetka .

Moje jak staneły to już na amen ani nie drgną jechałem 40km z włączonymi wycieraczkami i nawet nie drgnęły

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj rozebrałem skrzynkę z bezpiecznikami, przeczyściłem każdą wtyczkę i gniazdo, sprawdziłem przejścia przewodów. Wszystko ok. Po złożeniu wycieraczki ruszyły, pochodziły aż do wyłączenia, później raz udało się je załączyć, raz nie. Czyli albo faktycznie szczotki w silniczku się kończą, albo manetka. Dzisiaj ciąg dalszy nierównej walki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie kogoś w pobliżu z komputerem żeby to podłączyć i za sterować? W manetce też wiele się nie zobaczy. Jak zakładałem tempomat to podpinałem się do taśmy, miałem to rozebrane.

 

Właśnie wróciłem z garażu. Podłączyłem komputer i włączyłem z niego 1 i 2 bieg wycieraczek. Mam jeszcze podgląd czy są w pozycji zero. Bez podpięcia komputera to takie szukanie po omacku.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj przeszukałem i rozebrałem prawie całe auto i d..a , przełożyłem manetki z innego autka nie działają nadal , rozebrałem pod szybie masa jest OK nie dochodzi zasilanie, w skrzynce bezpeicznikowej pod maską na fioletowym przewodzie który idzie do silniczka nie ma zasilania i tylko co jakiś czas słychać tykanie przekaźnika i pojawia się napięcie na 3 pinie wtyczki. Ręce mi odpadają nie wiem już co robić

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najprawdopodobniej poszedł przekaźnik odpowiadający za wycieraczki. Jest pewnie wlutowany w druk komputera w czarnej skrzynce. A rozbierałeś ten sterownik żeby popatrzeć czy nie ma gdzieś utlenionej cyny w okolicy przekaźników. Trzeba go otworzyć, znaleźć owy przekaźnik. Albo po ścieżkach od gniazda gdzie mamy przewody wycieraczek, albo miernikiem bo elementy które tam są będą zasłaniać ścieżki.

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to w ph 2. Wyjąłem akuś, potem podstawę akumulatora (3 śruby). Sterownik silnika też odłączyłem. U mnie sterownik z czarnej puszki wychodzi na bok po odkręceniu głównego zasilania (nakrętka albo śruba -nie pamiętam). Sterownik ma jeszcze 2 zatrzaski na boku, trzeba użyć siły :) .I masz go na dłoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki jutro bede sie bawil dalej, chociaz checi maleja :)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 16 cze 2015 - 23:26

Masakra chyba nie obędzie sie bez wymiany upc czy jak to sie zwie , wszystko wygladą niby ok a nie dziala niestety, a jest jakas ruznica w tych upx miedzy dieslem a benzyna

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie, czy trzeba zaprogramować w clipie żeby podczas spryskiwania szyb przednich żeby wycieraczki trzy razy włączyły i po pochwili włączy raz i koniec? Bo po wymiienianie silnika wycieraczki przedniej automatycznie nie włączają wycieraczki tylko trzeba przytrzymac sprykiwanie żeby wycierał albo ręcznie włączenie wycieraczek. Przed wymiana działał automatycznie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7

Ludzie :!: Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Napraw proszę klawiaturę, gdyż zjada ci niektóre wyrazy :!: -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działa to tak. Krótki impuls spryskiwaczem - wycieraczki raz machną. Dłuższy impuls spryskiwaczem - trzy cykle plus potem jeszcze jeden. Ale nie wiem czy to się ustawia.

 

Nie wiem czy taki sterownik z diesla ma przekaźnik pompy paliwa. Może się ktoś wypowie?

Edytowane przez elwik1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymieniłem silnik wycieraczek. I jest wszystko prawie ok, mianowicie wycieraczki już działają tylko kręcą się w drugą stronę. Czy ja coś źle poskładałem czy winny jest silnik z anglika ?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!