Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup RS


domi-nick

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedający jest niepoważny. Cztery małe zdjęcia? Kpina. Jedynie widać brak napisu na klapie i wydaje mi się, że coś działo się na prawym boku (ale to tylko luźne domysły). Tablice fałszywe, więc z jazdy próbnej raczej nic nie wyjdzie. I nic o opłatach.

Popatrzyłem na inne sprzęty tego handlarza i niestety owa bez wypadkowość jest naciągana niczym gumka od majtek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja jeżdżę od dwóch lat Meganką RS. Mój egzemplarz jest trochę awaryjny niestety ... ale poza tym to autko daje dużo radości z jazdy :)

Co do tego autka to jest sprowadzane chyba, ale sprzedający nic o tym nie wspomniał.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do megane II RS to trochę drogo może kosztować taki niepewny egzemplarz. Hamulce nie są tanie, dwumasa do tego koniecznie trzeba wymienić rozrząd. Tak jak kolega napisał, auto wyrejestrowane i jak tu na kołach wracać. Do tego tacy lubią wystawić komuś kto się nie zna fakturę vat-marża i koszty wzrosną. Kupno tego egzemplarza i przygotowanie do jazdy finalnie skończy się gdzieś na 25 000 z ubezpieczeniem :)

 

"Uwaga na oszustów