Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

PRZESTAŁ PALIĆ - po wymianie progów WTF?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam państwa :D

 

Problem jest następujący, postanowiłem zabrać się za blacharkę mojej Megi. Wjechałem do garażu, auto podniosłem równomiernie z 4 stron i zabrałem się do roboty;) Wymieniałem progi, tylne błotniki _ było trochę spawania... Następnie lakierowanie tychże elementów + zderzaki i przednie błotniki. Proceder ten trwał nie co ponad 3 tygodnie.. Gdy po tym czasie uradowany poskładałem wodzidło, patrząc z satysfakcją na dzieło swoje, posmutniałem niezmiernie :( MEGI NIE DZIAŁA!!! Kręcę, kręcę nie odpala...

 

Do tej pory zero problemów. Co się mogło stać?? Czy mógł się zapowietrzyć układ paliwowy ??? Może to przez spawanie?? (akumulator był wyjęty) Ma ktoś jakieś pomysły????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dioda immobilizera gaśnie przy odpalaniu. Czyli jest ok. (jeśli blokuje to mruga) Próbowałem gruszką pocisnąć paliwo, w wężyku widać mini bąbelki powietrza. Nie jestem pewny czy wcześniej też ich nie było. Mam nadzieje że to one są powodem problemu. Spróbuję luzować wężyki przy wtryskiwaczach i będę kręcił.

Wyczytałem jeszcze że można odłączyć powrót na filtrze i "cisnąć" gruszką aż będzie leciało samo paliwo. Dobry sposób??

 

No i pytanie jak to możliwe, że układ się zapowietrzył?? (zakładam że tak jest) Bez żadnej ingerencji??

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja miałem podobny problem tylko w vw 1.9 tdi kręcił kręcił ale nie zapalał, okazało się że zdechł rozrusznik może po prostu to zbieg okoliczności, ale warto sprawdzić

 

Dodano: 07 lip 2015 - 22:09

Sprawdź też bezpiecznik przy klemie + lub to wina immobilizera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dziś sprawdziłem pewne rzeczy...i tak nie dochodzi paliwo od samego filtra. Pompka paliwa nie działa, po przekręceniu stacyjki nie buczy wcale. Przekaźnik niby słychać. Bezpiecznik jest ok. (o ile dobry przekaźnik i bezpiecznik sprawdzałem).

Jest prąd na jednym styku wtyczki do pompy po przekręceniu zapłonu , ale czy tylko na jednym powinien być? Tam jest kilka kabelków.

Jeśli chciał bym sprawdzić pompę bezpośrednio podłączając do 12V to na które styki podać prąd?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka paliwa nie działa, po przekręceniu stacyjki nie buczy wcale

O jakiej pompie piszesz. Jeżeli masz diesla tak jak w opisie to w zbiorniku nic nie będzie buczeć, tam nie ma pompy paliwa. Tam jest tylko czujnik poziomu paliwa ze smokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:applause:

 

Wracając do problemu opisanego wcześniej.... Ma ktoś jakiś pomysł? Może sprawdzę podpinając bezpośrednio pod 12v. Nie bardzo wiem pod które kabelki. Do pompy dochodzi: 2 grubsze - czarny i biały, oraz cieńsze czerwony, pomarańczowy i biały.

 

Na których powinno być napięcie?

 

Dodano: 08 lip 2015 - 21:14

Szukam po necie i nic konkretnego nie znalazłem..... :mellow: Może ma ktoś chociaż jakiś schemat elektryczny megi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć dużą nakrętkę plastikową trzymającą pompę i całość wyciągnij.

Wtedy będziesz widział, które przewody od czego są.

Zwykła wersja 1,9 d nie powinna mieć pompy paliwowej w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!