Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CZY WARTO? WASZA OPINIA.


Rushoffa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chcę zakupić sobie Megane II w wersji kabrioleta, znalazłam oto ogłoszenie, ale czy wszystko z nim w porządku i czy warto jechać i kupić, nie mam pojęcia.

Od razu powiem co mnie zastanawia, czarny dach(pierwszy raz się spotykam z takim czymś) a dwa to widok od maski tego dachu, dziwne złudzenie optyczne i już sama nie wiem czy mi sie wydaję czy jedna krawędz bardziej odstaje od drugiej, a trzy to lekko wgniecona rejestracja z przodu dzięki za pomoc, oto zdjęcia i opis.

 

Sprzedam Renault Megane II CABRIO CC 2004 rok Stan techniczny jak i wizualny bardzo dobry. Pojemność skokowa 1.6 benzyna Bardzo oszczędne spalanie 5-8l 100/km. Oryginalny przebieg 150000km. OC i przegląd prawie na cały rok. Bogato wyposażone w : klimatronik, otwierany sztywny szklany dach (automatyczny) alufelgi, skórzaną tapicerkę, ele. Szyby, ele. Lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, 6 poduszek powietrznych Karta "hands free" - zamykanie, otwieranie, zapłon nie wymaga wyjęcia kluczyka. Renault bez jakichkolwiek luzów na zawieszeniu czy wycieków silnika. Alufelgi + opony letnie w dobrym stanie. Nie wymaga wkładu finansowego.

 

OPIS jak opis, dodam ze dowiedziałam się ze właścicielem jest krótko. "zamieniłem się że znajomym potrzebował większego auta. auto naprawdę w super stanie."

 

Dziękuje za pomoc ;)

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.10 - Caps Lock - popraw tytuł

Na przyszłość - nie zakładaj takich samych wątków.

P_r_z_e_m_o

post-83372-0-15901300-1437085262_thumb.jpg

post-83372-0-30373300-1437085272_thumb.jpg

post-83372-0-46048300-1437085303_thumb.jpg

post-83372-0-04494300-1437085313_thumb.jpg

post-83372-0-23998600-1437085326_thumb.jpg

Edytowane przez Rushoffa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem tu całkiem nowy ale mimo to spróbuję pomóc. W dniu dzisiejszym nabyłem właśnie taką megankę z tym że po lifcie. Z tego co orientowałem się w ogłoszeniach to wersje z dachem w innym kolorze są na rynku i nie powinien to być dla ciebie powód do obaw, co do odstającej krawędzi to odnoszę wrażenie iż jest to zwyczajne złudenie optyczne. Ja osobiście właśnie takich aut szukałem, z tym że odpuściłem sobie diesle i benzynę 1.6 gdyż słyszałem o niej kilka złych opinii (ale nie miałem z nimi styczności więc to tylko moje własne "widzi mi się", zresztą benzyna 1.6 wydała mi się trochę za słaba do auta o masie prawie 1500kg), ogólnie auto wydaje mi się bardzo ładne i warte uwagi, a dach w innym kolorze tylko odaje mu uroku.

 

P.S. Zwróć uwagę iż są błędy w ogłoszeniu m.in auto nie posiada Klimatronika a manualną Klimatyzację

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za pomoc, naprawdę mi ułatwiłeś!! W takim razie w niedziele jadę obejrzeć. A Tobie gratuluje zakupu, żeby się nie psuło życze!:)

A mam jeszcze jedno pytanie, Czy to auto nada się do stania pod blokiem w zime? Niestety garażu nie posiadam a trochę się boje to jednak kabriolet, ale no wlasnie kabriolet!:)..

Dziękuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie ta meganka wygląda na wymęczoną. Tablica z przodu pogięta, poduszka kierowcy z wersji po lifcie, felgi umalowane na czarno, brak w nich dekielków. Chyba brak osłony pod silnikiem/przednim zderzakiem, wycieraczki krzywo ustawione. Te słupki dachowe są raczej oklejone, niż lakierowane. Ogólnie auto mnie by nie zachęciło do oględzin.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to już sama nie wiem co robić.. To nie warto za nim jechać? Bo kawałek mam a sama też średnio sie na tym znam :( :( A co myślicie o cenie? Tylko 12000 akurat tyle ile mogę wydać, wydaje mi się ze cena jak za kabrioleta jest całkiem dobra. ze innego kabrioleta megane II za tą cene raczej nie dostanę, mam racje?

A co znaczy to ze nie ma tej osłony czy też jest poduszka po liftingu?

 

No i dziękuje wszystkim wypowiadającym się za opinie które biorę bardzo pod uwage ;) jesteście super ze staracie się tak pomóc i wypatrujecie rzeczy o ktorych ja nawet nie mam pojęcia :unsure: !

 

Dodano: 17 lip 2015 - 21:00

Stwierdziłam ze warto bedzie pojechać go obejrzeć, z czystej ciekawosci B) , tylko na co zwrócić uwagę podczas oglądania tego cudeńka? Ktoś mi coś podpowie?:) Mogę również postarać się zabrać go na stacje diagnostyczną jak myślicie warto? :) :unsure:

Edytowane przez Rushoffa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 12000 akurat tyle ile mogę wydać, wydaje mi się ze cena jak za kabrioleta jest całkiem dobra. ze innego kabrioleta megane II za tą cene raczej nie dostanę, mam racje?

Dolicz do tego ze 2000-3000 zł na najpilniejsze naprawy po zakupie, bez tego raczej się nie obejdzie.

Mogę również postarać się zabrać go na stacje diagnostyczną jak myślicie warto?

Co to za stacja, jak zwyczajna, która robi okresowe przeglądy techniczne, to sobie daruj.

Zerknij w polecane warsztaty (dział na forum) z okolic i najlepiej tam się udaj z tym samochodem, ewentualnie do ASO.

Warto pojechać na myjkę i przelecieć wyszą po dachu i po bokach auta dyszą z wodą, unikniesz wtedy przeciekającego auta.

Stwierdziłam ze warto bedzie pojechać go obejrzeć, z czystej ciekawosci , tylko na co zwrócić uwagę podczas oglądania tego cudeńka?

Zabierz ze sobą kogoś, kto będzie studził emocje i popatrzy na auto subiektywnie/krytycznie.

http://megane.com.pl/forum/26-slaskie/

Edytowane przez Pawel
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc po tym biednym wyposażeniu, upewniłbym się czy to nie jest anglik przełożony tanim kosztem.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej staram się sprawdzić tak jak radzisz, ale zaczynam się bać. A odpowie mi ktoś czy ta megane pod blok się nadaję w zimę? Jak wygląda sprawa z szczelnością? Nic nie kapie?

:unsure:

 

Jak sprawdzić czy to nie był Anglik? :mellow: Wybaczcie za moją niewiedze :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, dziękuje za każdą odpowiedz ! :rolleyes:

A czy utrzymanie takiego kabrioleta w porównaniu do wersji np sedana jest droższa? W Sensie częsci, ta elektryka dachu? Bo teraz sama się zastanawiam czy Kabriolet to dobry wybór, zwłaszcza jak może np po roku zacząć przeciekać :unsure: :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Części eksploatacyjne są wspólne dla Meganek, więc akurat z tym nie ma problemu.

Jeśli chodzi o przeciekanie, to w CC jest ten plus, że dach jest stały i jeśli przecieka to na uszczelkach.

Uszczelki zawsze można wymienić i będzie to tańsze niż wymiana brezentowego dachu w klasycznym kabriolecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelki zawsze można wymienić i będzie to tańsze niż wymiana brezentowego dachu w klasycznym kabriolecie.

Pod warunkiem, że nie popsuje się mechanizm podnoszenia/opuszczania dachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!