Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 16v 2003r


jurgeen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Na wstępie chciałbym się przywitać :?:

I zaczynam - noszę się z zamiarem zakupu Meganki II 3-drzwiowej - i po poszukiwaniu zostały wyłonione 2 samochody - oba Renault Megane 2.0 16v z 2003r. I stąd parę pytań:

Czy ten silnik nadaję się do jazdy po mieście? Nigdzie nie mogę znaleźć ile wynosi spalanie tego silniczka... Może ktoś poratuje... Czy można bez problemów dołożyć instalację LPG?

Obie Meganki są w pewnym stopniu uszkodzone, wdzięczny byłbym za oszacowanie co jest w nich do zrobienia, za ile, i czy wogóle warto ją kupować. Byłbym wdzięczny za wszystkie uwagi. Z góry dzięki za odzew.

Pozdrawiam

Jurgeen

 

Megane nr1:

C4556404_1.jpg

C4556404_2.jpg

C4556404_3.jpg

C4556404_4.jpg

C4556404_5.jpg

C4556404_7.jpg

 

Megane nr2:

C4638954_1.jpg

C4638954_2.jpg

C4638954_3.jpg

C4638954_4.jpg

C4638954_7.jpg

C4638954_10.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o tym pierwszym praktycznie nic nie wiem jeszcze, tylko tyle co w ogłoszeniu na otomoto:

ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, szyberdach, centralny zamek, autoalarm, poduszka powietrzna, radio / CD, wspomaganie kierownicy, immobiliser, komputer, welurowa tapicerka. przebieg nie jest podany... będę dzwonił dopiero we wtorek po więcej informacji.

 

drugi za to:

Mam do sprzedania świeżo sprowadzone Renault Megane w wersji trzydrzwiowej z silnikiem 2.0, 16V, 150KM.Auto kosmetycznie uszkodzone, w pełni sprawne, jezdne.Samochód w wyposażeniu posiada szklany całkowicie odsuwany dach, 6 poduszek powietrznych, kubełkowe fotele, pełną elektrykę,centralny zamek, składane elektryczne lusterka, tempomat, abs,kontrolę trakcji, wspomaganie, skórzany ster, radio z cd sterowane w kierownicy, sensor zmierzchu, sensor deszczu, ksenonowe światła, immobiliser,komputer, climatronic, 17 calowe felgi, silnik zapalany bez karty,6 biegowa skrzynia.Stan auta perfekcyjny!Od pierwszego właściciela.Stan wnętrza super-jak nowe! Auto godne polecenia! Przebieg 106 tys. Również dzwonię we wtorek dowiedzieć się co dokładnie do naprawy (na zdjęciach mało widać) ale na pewno zderzak przód, lampa lewa xenon.

 

Proszę o rady, każde spostrzeżenie jest dla mnie ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy xenonowe tanie nie są i na pewno ciezej je dostać niż normalne. Do tego widze ze nie ma spryskiwaczy, obu mimo iz bylo walniete tylko z lewej strony. dziwne :/ Wyglada niezle, no ale to musisz pojechac zobaczyc :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o którym mówisz z tymi spryskiwaczami? jeśli w tym drugim to zdaje się że ma... no ale może się nie znam...

druga sprawa, to chcę się od Was dowiedzieć forumowicze bo mam spory kawał do tych obu samochodów, są blisko siebie, i chciałbym zaliczyć oba na raz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drugim aucie widac brak dźwigni do podnoszenia fotela kierowcy, więc tak perfekcyjnie w tym wnetrzu nie jest.

Jesli chodzi o silnik 2.0 w miescie. Nadaje sie znakomicie. Jego moment obrotowy pojawia sie bardzo nisko (ponizej 2000obr.) co przydaje się do spokojnej jazdy. Później jest dziura jakby miał turbinę. Pow. 3500 znowu wciska w fotel.

Jak na taka pojemność, jego moc nie jest porazająca, ale wystarczająca do przyjemnej jazdy.

Kręcąc sie krótkimi odcinkami po Warszawie, spalanie wynosi ok. 9,5l/100. Po jednym wypadzie pod miasto spadło do 8,5. Zależy zatem jakie odcinki pokonujesz i jak bardzo trafiasz na korki.

Z LPG IVgen. nie ma zadnego problemu w tym silniku. No może jeden. Upchnąć instalacje w komorze silnika:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie!

Czy ktoś miał okazję oglądać na żywo Megi z pierwszych kilku zdjęć?Wiadomo na fotkach wszystko fajnie ale real to real a jak mam jechać 350 żeby się przekonać że to shit wolę zapytać .Za wszelkie info serdeczne dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!