Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podwyższone spalanie


Wujgregor

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety w Megane 2 PH2 żaden sposób nie działa.

 

Dodano: 10 wrz 2015 - 10:50

Dziękuje za wszystkie sugestie. Wymieniłem przepływomierz na nowy oryginał Siemens i autko zaczęło lepiej palić.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nr. oryg. 7700109812 za nówkę sztukę zapłaciłem 307 zł.

Niestety po przejechaniu 300 km muszę stwierdzić że jest lepiej ale to jeszcze nie to. Średnie z trasy to 6.7l.przy max 120 km/h.

Spalanie przy ruszaniu dochodzi ciągle do 20-22L. Niewiem czy czyścić egr czy może to wina turbiny. Jeśli jakieś propozycje macie to piszcie. Jechałem megane kolegi, jego spalanie z trasy do Chorwacji to 4.8 przy max 110km na h. Jeździ po tych samych trasach co ja i spalanie wzrosło do 5.6l, średnia prędkość z kompa 97km/h. zbytniej różnicy w mocy nie widzę ale przy ruszaniu spalanie dochodzi do max 16l i szybko spada.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem i nie chce pakować się dodatkowo w niepotrzebne koszty. Znajomy za samo czyszczenie zapłacił 300 zeta, pytałem o zaślepienie i zaśpiewał 500 z przeprogramowaniem kompa (nie wiem czy nie chce naciągnąć mnie, bo z tego co czytałem nie trzeba nic z kompem czarować). Czy komp wykaże niedomykający się zawór egr?

Jak już będę na kompa brał auto co jeszcze waszym zdaniem sprawdzić?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesadził i to grubo.

W tym silniku doraźnie wystarczy tylko zamontować zaślepkę, a komputera na razie nie ruszać.

Komputer wykaże usterkę elektryczną, jak EGR działa, to może nie być żadnego błędu w komputerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaślepka zamówiona tutaj

http://allegro.pl/77-zaslepka-egr-renault-1-9-dci-110-130-131-km-i4858165181.html

Jak tylko dojdzie spróbuje sam sobie to zrobic.

Czy muszę o czymś pamiętac przy tym zaślepianiu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc byłem dziś u najlepszego speca na naszym terenie. Podłączył clipa i powiedział że wszystkie parametry w jak najlepszym porządku. Żadnych złych parametrów nie widzi i że życzyłby sobie, żeby mieć auto w takim stanie. Diagnozował go, sprawdzając wszystko bardzo rzetelnie. Nie wiem już o co biega.

Będę musiał sprawdzić układ hamulcowy, bo ewidentnie coś nie halo.

Czy ktoś wie jakie opory toczenia powinny wyjść na diagnostyce, chce podjechać jeszcze to sprawdzić.

Pozdrawiam

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podnieś auto na podnośniku i pokręć każdym kołem.

Może któreś ewidentnie będzie się ciężko kręcić.

Nie grzeje Ci się żadne koło?

Sprężarka klimatyzacji nie jest cały czas włączona?

Jeszcze może się kończyć łożysko w alternatorze.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła sprawdzę, bo przednie prawe jest wyraźnie bardziej nagrzane niż pozostałe. Żadnego 'smrodku' z tego koła nie czuć, ale gorąca tarcza jest. Sprężarka klimy na pewno nie chodzi bo raczej bym słyszał.

O co może chodzić z tym łożyskiem alternatora, dodam że obciążenie silnika na biegu jałowym jest duże (według mnie) bo sięga ok 67% (sprawdzone na EL327, wszystko powyłączane). Jak to sprawdzić?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal chociaż na chwilę silnik bez paska i sprawdź co się wtedy będzie działo (zakręć też ręcznie alternatorem, żeby sprawdzić jaki ma opór).

Jak w alternatorze przycierają się łożyska, to stawia bardzo duży opór, i ciężko jest to zdiagnozować.

Wyczyść też przedni zacisk hamulcowy, bo chyba się blokuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem u elektryka sie umówic, niestety dopiero w przyszlym tygodniu. Nasluchujac prace alternatora powiedzial ze raczej wszystko gra, ale sprawdzil ladowanie i wyszlo ze troche niedoladowuje (13.9). Przez weekend sprobuje przyjrzec sie jeszcze temu zaciskowi, bo prawde mowiac jestem juz zalamany.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!