Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


PadakaMegane

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Kupiłem auto 2 tyg temu a nie ma dnia żeby nie było z nim jakiegoś problemu. Największy powstał wczoraj.

W trakcie odpalania nie zauważyłem, że samochód jest na biegu i po przekręceniu kluczyka stało się to co zawsze :) zgasł :(

Niby nic ale problem pojawił się przy próbie odpalenia już normalnie. Przekręcam kluczyk i nic! Lekki dźwięk jakby pobierał prąd bo wszystkie zegary delikatnie przygasają i koniec. Czy ktoś miał taki problem?? Naczytałem się trochę na temat immo i chciałbym żeby to była elektryka a nie problem z silnikiem. Nadmieniam, że auto zamyka się i otwiera bez problemów tak samo działają wszystkie zegary, radio etc.

HELP!

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy aku mam taki duży czerwony z napisem 7,5 Czy o ten chodzi??

Czy jest jeszcze jakiś bezpiecznik od tego?? Kompletnie się na tym nie znam i nie wiem od czego zacząć. Wiem że z elektroniką są problemy w tym aucie.

Chciałbym jak najtańszym kosztem to naprawić i wystawić na sprzedaż ten wrak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczniki w MI PH I masz w kabinie (przy lewej nodze), pod maską (duża czarna skrzynka) od cewki/cewek 7,5A oraz przekaźniki od wiatraka klimy w zależnosci co tam masz oraz przy akumulatorze w takie małej czarnej skrzyneczce.

Edytowane przez Merkaba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jesteś w stanie pokazać gdzie to dokładnie jest. i Jakie bezpieczniki mam kupić jeżeli będą przepalone.

(sprawność bezpieczników sprawdza się próbówką??)

cięcie

lapka2.gif

Regulamin dodawania zdjęć

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejam poprawnie zdjęcie:

thumb_hosting_zdjec_1442043612__15_1260391322.jpg

Gdzie te bezpieczniki i gdzie jest rozrusznik :) ??

 

Dodano: 13 wrz 2015 - 19:02

No i poszło.

Nie wiem czy rada Przema by pomogła ale sąsiad mechanik polecił zapchać auto na 4-5 biegu aż załapie bo czasamie te rozruszniki się dławią. I Voila! Odpalił.

Z racji że Meganka nie zawodzi powstał kolejny problem.

Odpaliłem auto i co ?? Obroty nie schodzą już poniżej 2k :x(na każdym biegu) Nie ma dnia żeby nie było problemu z autem. Chyba nie będzie możliwości jej sprzedania bo ciągle coś się dzieje. Przeczytałem już kilkanaście tematów i wiem że gdzieś ten temat się przejawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik krokowy do wyczyszczenia.

Nie zwalaj winy na auto, po prostu kupiłeś zaniedbane auto i teraz wychodzą usterki.

Możliwe, że auto było odpicowane do sprzedania.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile taka przyjemność kosztuje?? Jestem laik w mechanice ba nawet mogę powiedzieć że frajer do golenia bo się kompletnie na niczym nie znam w samochodach.

Tylko nie spodziewałem się że auto za 2,5k może przysporzyć tyle problemów przecież co one niby mają co non stop się psuje :x

Oczywiście o lekkim piszczeniu wspomagania nie wspomnę bo to inny dział ale z tym też mam problem. Strzelająca rura od filtra to pewnie złe kable i świece, które chętnie bym wymienił na te ngk pod gaz ale nie wiem czy warto inwestować :x Jestem załamany serią tych zdarzeń.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że auto bardzo zaniedbane.

Kable to najlepiej kupić Sentecha, a świece najtańsze Eyquem, albo Iskra, cały komplet wyniesie Cię jakieś 100-120 zł.

Silniczek krokowy można spróbować wyczyścić, albo kupić nowy (120-150 zł), trzeba tylko pamiętać o jego przyuczeniu (procedura opisana na forum).

Możesz też spróbować przyuczyć stary silniczek nawet bez czyszczenia, na pewno nie zaszkodzi.

Możliwe też, że to nie wina silniczka, tylko linka gazu jest poszarpana i blokuje się w pancerzu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam na tej fotce co dałeś wyżej to w ogóle dziwnie błyszczy się silnik w okolicach osłony kolektora, to tylko jakiś dziwny refleks na foto czy silnik zaolejony albo zalany płynem chłodniczym? Tym bym się w ogóle zainteresował na początku...

Tak jak Paweł napisał nie kupuj świec do gazu, to strata kasy, ja akurat stosuje NGK, ale standardowe i jest wszystko OK, kable tej samej firmy. Silniczek krokowy spokojnie możesz wydłubać sam. Jak nie wiesz gdzie jest to idź tą dużą rurą wychodzącą z osłony filtra powietrza do końca. Na wysokości jej połączenia z przepustnicą masz silniczek krokowy, tak mniej więcej. Tam jest wtyczka wpięta. Nawet na tym zdjęciu co wyżej widać to miejsce, między rozpórką a grodzią silnika widać takie kolorowe kabelki zakończone wtyczką wchodzącą do krokowca.

Edytowane przez P_r_z_e_m_o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie nie. To nie moje zdjęcie tylko z neta pobrałem. Linka jest dosyć luzna i mechanik polecił wymianę bo jest lekko zajechana. Tylko że wolałbym naprawić te wszystkie buble. Co do świec to właśnie gazownik polecił kable i świece ngk pod silnik. Bo inaczej zawsze ten gaz będzie strzelał. A do wspomagania jest specjalny płyn?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kable kup Sentecha, nie zawiedziesz się i w przeciwieństwie do NGK żaden zwierzak ich nie tknie, świeczki Eyquema.

Ten silnik nie ma wielkich wymagań co do świec, warto jedynie ustawić ciut mniejszą przerwę niż na benzynie.

Do wspomagania jest zwyczajny płyn ATF, polecam Valvoline MaxLife ATF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!