Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.5dci Injection fault - przelewy ok, wykres, błąd DF722 - potrzebna pomoc w identyfikacji


Wydryszek

Rekomendowane odpowiedzi

A może to już pompa się kończy? Wysokie ciśnienie robią tylko dwa małe tłoczki umieszczone naprzeciwko siebie. Regulator może dostarczać im odpowiednią ilość paliwa ale jak tłoczki będą zużyte to już przy butowaniu nie nadążają z wytwarzaniem odpowiednio wysokiego ciśnienia w dłuższym okresie czasu. Zwłaszcza, że wtedy chwilowe zapotrzebowanie na paliwo może dochodzić nawet do 20 l/100 km.

Prawie rok temu o tym pisałem. :mrgreen: Sprawdzić pompę pod kątem zużycia.

Odnośnie błędu DF53 to maxiecu2 miał ten błąd w swoje bazie już od początku.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie aniewa, nie umniejszam Twojej roli ale raczej to był pewnik, że to pompa z tym, że za dużo było dla mnie zagadek typu temperatura paliwa czy tez niesprawdzony czujnik w rampie. Na oczekiwanie złożył się jeszcze brak wolnych środków do wydania na pompę. Sprawdzałem jednocześnie za każdym razem filtr paliwa (wymieniany co około pół roku) żeby wiedzieć czy jeszcze pojeżdżę czy pompa już siadła i opiłkuje. Sama usterka w niej była jednak podobno bardziej nietypowa niż zwykłe zużycie ale nie wchodziłem w szczegóły.

Co do kodu błędu nie mogę się zgodzić. Zakupiłem interfejs z MaxiECU w wersji 2.0 i dopiero jedna z kolejnych aktualizacji zmieniła wyświetlany kod błędu :)

 

Dziękuję aniewa za całe wsparcie, czujnik itd....myślę, że ten wątek będzie mocno edukujący szukających pomocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam Wszystkich, podepnę się pod temat scenica 1.5- być może ktoś pomoże.

 

Mam taki problem z moim grandem z 2004r, że muszę bardzo długo kręcić go by zapalił (zarówno ciepły jak i zmimny). Wtryski są zrobione, opiłków brak w pompie. Ciśnienie trzyma. Nie dymi, nie kopci, dynamika jest, obroty równe, nic nie szarpie nie faluje. Czasem jak podczas wyprzedzania mocno wcisnę w pedał gazu to zapali się injection fault i zaraz znika. Podejrzewam czujnik ciśnienia paliwa przy pompie. Czujniki wału i wałka rozrządu wymienione. Auto nie bierze oleju, turbo nowe, egr ok. Przepłukany układ liqui moly (bardzo duża poprawa kultury pracy i dynamiki). Najgorsze jest, że ciężko zdiagnozować temat odpalania. Na plaka zapali od strzała. Potem chodzi zupełnie normalnie. Gdyby ktoś z posiadaczy miał podobny przypadek to byłoby super. Błędy na kompie (program delphi) usunięte i brak, tzn pali się od ręcznego, ale to inna sprawa:). Auto ma 202kkm przebiegu i bardzo bym chciał żeby dalej rosło :). Tak naprawdę znajomy zalecił mi wymianę czujnika ciśnienia paliwa, bo jak to nazwał "nie buduje ciśnienia do odpalenia". Po odpaleniu na luzie ciśnienie na pompie już jest stałe. Nie wiem, czy to prawda, stąd temat do znawców. Dodam, że mam jeszcze meganke II z tym samym silnikiem, tylko 82 ps, i auto odpala wzorowo mimo 250kkm. Prośba o pomoc.

Dziękuję.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobił bym przelewy wtrysków oraz sprawdził czy EGR jest zamknięty.Nie będzie budował ciśnienia gdy będą lały wtryski .Sama wymiana powinna pomóż jak pokażę próba przelewowa że leją .Jak byś kupował zaworki nowe do wtrysków to tylko oryginały .Koszt jednego to około 280 zł .Zrobisz przelewy to się dowiesz ile jest do wymiany .Szukaj kogoś z okolicy co ma Clipa .

Edytowane przez marekwodniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!