Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne niskie obroty.


greg66

Rekomendowane odpowiedzi

Moja Megi II 1.5 Dci ma czasami dziwne niskie obroty. Wiem powiecie że pewnie silnik krokowy ale?? Tej dziwnej dolegliwości Megi nabawiła sie odrazu po 4 miesięcznym postoju. Czasami ma normalne obroty a czasami spadają tak na oko do 880 na minutę :roll: Dziekuję za wszystkie podpowiedzi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm,te 880 to chyba norma a nie spadek.Ja mam 1,9 dci i zawsze są w granicach 800 obr/min. :-> Ale jeśli są nierównomierne to może przepływomierz (jest bardzo czuły na wilgoć!!!) jest walnięty ! :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zabłysnąłem z tym krokowcem :P Mam kilka nowych wskazówek. Wiec tak na luzie czasami chodzi równo i a czasami na tych samych obrotach w środku wszystko się trzesie. Czasami pomaga zgaszenie silnika i po ponownym odpaleniu pracuje normalnie przez kilka minut :roll: Dla mnie czarna magia. W czerwcu będe w Polsce to zajadę do jakiegoś mechanika 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejka.

Dolegliwo

 

[ Dodano: 2008-04-09, 23:39 ]

Hejka.

Dolegliwość spadających wolnych obrotów to chyba urok renówek. Ja mam silnik 1,6 i przez chyba pół roku walczyłem z wolnymi obrotami. Moje obroty na postoju to ok 500. Gdy auto jest w ruchu ok 800-1000. Wymieniłem chyba wszystko co mogłem wymienić i dalej to samo. Po podłączeniu do komputera wszystko ok. Auto użytkuję w Irlandii i przed tygodniem przechodziłem przegląd techniczny NCT. Silnik bez zastrzeżeń - analiza spalin SUPER. Po prostu już odpuściłem. Chyba ten typ tak ma.

Pozdrawiam wszystkich Renówkomanów. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może sonda lambda zwariowała
Moja Megi II 1.5 Dci

 

raczej nie mogła zwariować sonda, bo jej...nie ma

 

nie pamiętam czy w 1,5 dci jest hydraulika zaworów, jeśli nie ma to być może zawory do ustawienia, jeśli jest, to możliwy problem właśnie z tą hydrauliką.

Poza tym możliwy problem z zaworem ERG, on się właśnie na wolnych obrotach otwiera (przynajmniej u mnie tak było dopóki go nie wywaliłem) i dało się zauważyć lekką zmianę w pracy silnika, aczkolwiek ponieważ ERG działał prawidłowo to nie było problemów ze stabilnością wolnych obrotów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!