Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Spadek mocy podczas wyprzedzania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie wszystkich :) Moje autko to Meganka II przed liftem z silnikiem 1.5dci.

 

Mam taki problem podoczas wyprzedzania lub przyśpieszania wyskakuje Service i auto dość gwałtownie traci moc o jakieś 50%. Czasami chwilowo pomaga zdjęcie nogi z gazu i znika ale dość szybko to wraca. Ale też często ten Service zostaje do samego końca jazdy. Oczywiście żeby pomóc w lepszej diagnostyce byłem u Pana który robi usługi Clipem i podczas przeglądu wyszły 3 błędy.

 

DF089 Obwód czujnika ciśnienia kolektora dolotowego

DF010 Obwód czujnika pozycji egr

DF054 Obwód sterowania elektrozaworem doładowania.

 

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać problemu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie występowały dwa błędy DF089 i razem z nim DF054. Pomogło dopiero czyszczenie kierownicy w turbinie. Po prostu się przycinała i nie ładowała tyle powietrza ile było potrzebne. Po czyszczeniu skończyły się problemy przy wyprzedzaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co pytasz skoro masz czarno na białym o co chodzi. Należy wyeliminować poszczególne błędy i wszystko w temacie.

Pytam bo nie wiem czy czujniki wymieniać czy coś poszczególnego przeczyścić itd... . Dodam że był u Mechanika dobry czas i egr oraz turbina była czyszczona.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje oko mechanikowi, który diagnostykę ogranicza do odczytu błędów to można na dzień dobry buta w żyć sprzedać i jechać gdzie indziej. Faktem jest, że auto wchodzi przy obciążeniu w tryb awaryjny, natomiast niewiadomą czynnik który to powoduje. Te błędy sugerują, że coś się może dziać z powietrzem - pytanie czy ciśnienie doładowania jest wyższe czy niższe od zadanego w trakcie tego spadku mocy? Nie bawiłem się z diagnostyką renault, mam doświadczenie jedynie z vaginkami, ale zdecydowanie bym od takiego pomiaru dynamicznego zaczął. Następnie można szukać przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!