Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rozrząd - SKF czy CONTITECH?


Lukas.s

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem podobny dylemat. Dla mnie priorytetem są rolki, bo wbrew pozorom, to one najczęściej są powodem zerwania paska. Dlatego wybrałem zestaw SKF (z pompą wody). Wyglądał solidnie z tym, że napinacz pochodzi od INA. O oryginale to nie wiem co myśleć, bo co ciekawe są zazwyczaj tańsze od wyżej wymienionych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze pamiętam, to w oryginale jest pasek Gates, a rolki NSK lub SKF.

Ja zawsze kupuję oryginały, cena i jakość są na dobrym poziomie.

Cena końcowa najbardziej zależy od narzuconej marży, w zakupie hurtowym OEM, SKF, INA, etc. mają bardzo podobną cenę.

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś były dostępne wzmocnione paski Dayco to tego silnika, można o tym pomyśleć.

Paski Dayco, ale zwykłe są zazwyczaj wkładane do zestawów INA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!