Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośna twarda praca silnika


romeksla

Rekomendowane odpowiedzi

Ustawienie koła na pompie jest ważne bo to koło ma pod spodem nadlew który współpracuje z czujnikiem położenia wałka rozrządu.

Jeżeli ustawi się dowolnie to czujnik położenia wałka rozrządu będzie fałszywie wskazywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 1,5 dci na kole pompy. W 1,9 zdaje się że na kole wałka rozrządu.

dodano

By uściślić to w 1,5 dci z pompą delphi.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja raczej mam pompę Delphi; mam nadzieję, że mechanik ustawił tak jak trzeba. Czy przestawienie tego koła mogłoby powodować głośną i twarda prace silnika, czy raczej tylko mogłyby byc problemy z uruchomieniem silnika. Czy sprawdzenie tego jest tylko możliwe po rozebraniu rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze mi się kojarzyło, w Siemensie tego nie ma.

Głośna i twarda praca często jest spowodowana problemem z układem wtryskowym.

Jednak czasem ma na to też wpływ zatankowane paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem czasu ostatnio zajmować się autem ale to dwa filmy do posluchania jak terkocze

 

Dodano: 08 sty 2016 - 14:48

oj chyba pliki są za duże :)

 

Dodano: 08 sty 2016 - 15:01

https://youtu.be/E8vq6vCkqzU

 

Dodano: 08 sty 2016 - 15:18

https://youtu.be/Ql4ClgDxKc8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski

Zacznij od zakupu nowego filtra paliwa, wymień a następnie rozetnij stary weź jakiś magnes i wyciągnij resztki pompy z filtra :mad: Obstawiam wtryski bo w moim przypadku również tak się zaczęło , najpierw autko troszkę głośniej pracować, następnie metaliczny dźwięk podczas pracy silnika kolejny krok wyczuwalne wibracje silnika, a następnie .... nie jadę.Pisze o wtryskach ale tak naprawdę szlag trafił pompę a wtryski właśnie się zapychają. Od głośnej pracy do kaplicy nie minęło dużo czasu może z 2 tygodnie.

Porada może nie najlepsza z tym filtrem bo przy wymianie wtrysków i tak go będziesz musiał wymienić. Lepiej chyba do butelki zlać z powrotu ( wtrysków) będziesz miał opiłki w paliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedz. W tym tygodniu sprawdzę wtryski na przelewy i podłącze pod inny komputer może coś pokaże. Przy okazji zobaczę jak wygląda paliwo. Ja z tym głośnym terkotaniem śmiga już od końca września i oprócz tej głośnej pracy nic się nie dzieje. No może bardziej muli albo ja mniej cisnę z uwagi na głośny klekot :) Filtr paliwa wymieniany na początku września.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny miałem objaw, jakby dodatkowe terkotanie silnika. Jeżdziłem tak z dwa lata i nikt zbytnio nie mógł mi pomóc. Próby przelewowe nie wykazywały zużycia wtryskiwaczy. Problem został rozwiązany w 5 minut. Znajomy spisał kody z wtryskiwaczy i porównał je z tym co jest zapisane w komputerze samochodu. Okazało sie że są zupełnie inne. Wpisaliśmy do komputera auta kody z wtryskiwaczy i terkotanie znikło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za poradę sprawdzę i tę mozliwość. Tyle że mój silnik pracował normalnie i cicho a nikt w międzyczasie nie zmieniał kodów tych wtrysków, same raczej też się nie przeprogramowały. Tak czy inaczej sprawdzę. Na komputerze zdziwił mnie jeden z parametrów pracy silnika temperatura paliwa -50 przy ok 0 stopni na zewnątrz. Tak nie powinno się chyba dziać co może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!