Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła drogowe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym wymienić swoje żarówki z przodu na jakieś białe ładnie święcące światła. Nie znam się kompletnie na tym, ale miałem zamiar kupić jakieś LEDY, jeśli tak to jakie? Chce kupić coś fajnego, a nie żeby zaraz się spaliły, wole dać więcej kasy no ale znowu tak bez przesady :)

Dziękuję z góry jeśli ktoś mi pomoże i doradzi coś fajnego.

 

Ps. Kolega mi polecił H7 120%, ale to są normalne żarówki a nie żadne ledy? Lepiej świecą? Proszę o opinie i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza tym ledowe odpowiedniki H7 świecą tak intensywnie i rozsyłają światło w taki sposób, że nie da się w reflektorze ustawić wymaganej linii światło-cienia. Wiem co piszę bo kupiłem sobie jakiś czas temu taki komplet i fakt świeciły genialnie intensywnie (znaki drogowe i tablice informacyjne pokazywały się na 400m) niestety kierowcy z przeciwka mrugali odbierając je jako drogowe. Nawet jadąc za kimś tak oślepiałem w lusterko, że zwracali mi uwagę. Było mi ich szkoda więc podjechałem na stację diagnostyczną z prośbą o korektę ustawienia reflektorów a Gość widząc jak świecą powiedział bym zmienił na mijania :-). Nie dało się nic z tym zrobić a nie chciałem poznać opinii misiaków i odzyskiwać po ich usunięciu dowód rejestracyjny więc wymontowałem. Kuzyn chciał zastosować je za soczewkę w reflektorze xenon ale wymiękł bo nawet zza soczewki siały takim strumieniem świetlnym, że nie dało się z tym jeździć. Dodam na koniec, że każda z tych żarówek emituje strumień świetlny 2400lm. Cóż skoro pozostają nieprzydatnym gadżetem. Chyba, że ktoś z Was słyszał o jakimś patencie/ modyfikacji reflektora dzięki której da się (wiem niezgodnie z przepisami) świecić takim cudem.

  • +1 1