Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

2.0 dci 160 Spalanie, obroty


_Lewel_

Rekomendowane odpowiedzi

Szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo bardzo bym chciał zobaczyć jak wygląda u Ciebie fabryczna mapa i jakie są tam kąty wtrysków.

Jakbyś kiedyś coś dłubał to każ sobie zgrać oryginał (w teorii każdy tuner z głową to robi). Postawię dobrą flachę czy co tam lubisz za podesłanie.

 

Intercooler spawany z rdzenia. Jakoś nie przekonuje mnie jakość fmiców itp, choć jest przecież dużo ludzi jeżdżących na tym i są jakoś tam zadowoleni. Rzecz w tym, że tej wielkości chińczyk wiele by tutaj mógł nie zmienić.

Edytowane przez _Lewel_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czujnik ciśnienia doładowania, albo zacięty EGR, bo na lejące wtryskiwacze to chyba za wcześnie napisał Pawel 21 styczeń 2016 – 23:23.Niestety żadne z powyższych To było by za proste i po podłączeniu Clipa widoczne. Wtryski mają korekcje w zasadzie jak nowe auto - odpisał Lewel

 

Wg.mojej wiedzy i kolegów z hamowni, clip nie zawsze wykaże awarię EGR przy nieznacznych błędach. Nieraz nie wykazywał błędów ,a po odpięciu EGR znacznie wzrastała moc. Niesprawny EGR-to spadek mocy rzędu 10 % do 30 %

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Egr - zamknięty softowo. Domknięty na szczelnie, bo w nim też się sporo osób dopatrywało winy.

Jak ktoś byłby w stanie zgrać ori wsad ze swojego 2.0 dci 160 KM to płacę żywymi dolarami jak za prezydenta :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

IC zrobiony na zamówienie z grubego rdzenia.

Koszt wyspawania to około 2000 zł czyli mniej więcej tyle ile trzeba zapłacić za firmówkę z tą różnicą, że tu rdzeń mamy naprawdę gruby i auto nie puchnie nawet jak jest bardzo gorąco. Porównania niestety nie mam, ale różnica do serii jest olbrzymia. Seryjny IC starcza na "jeden strzał". W sensie wciskamy gaz podjedziemy ze dwa, trzy biegi i temp. w dolocie skacze na tyle, że ecu obcina dawki. U mnie po wszystkich modyfikacjach jest około 210-215km. Mówię około bo hamowałem na maha ale z tak dziadowskim nadmuchem na IC, że nie ma opcji żeby było prawidłowe wskazanie. Na tak gównianym nadmuchu i tak wypluło 204KM. Zbieram się od dłuższego czasu żeby czasy przemierzyć racelogicem na 0-100 i 100-200 i wtedy zobaczymy tak naprawdę, co dały modyfikacje. Dla mnie ilość km nie ma znaczenia niech sobie będzie i 170, ale auto ma jechać. Niestety najbliższą hamownie maha z porządnym nadmuchem mam dość daleko, a tam gdzie są inne mam mieszane uczucia. Tym bardziej patrząc na kreski niektórych tunerów na ich hamowniach. Oczywiście znajdzie się sporo osób, które się ze mną nie zgodzą. Szanuję, ale mam swoje zdanie i wypracowane doświadczeniem oraz porównaniami. Reasumując -Maha prawdę Ci powie :)

Pozdro pińcet!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maha gwarantuje pewien dość wysoki poziom ale można sprawdzić na innej dobrej hamowni obciążeniowej. Swego czasu hamowałem się u Goduli i myślę , że ma dobrą hamownie tylko nie pamiętam jak jest z nadmuchem. Z tego co kojarzę to w Twojej okolicy jest kilka obciżeniówek w tym 2-3 Maha ajak nie to coś się na Śląsku znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była kiedyś dobra w Niepołomicach ale już nie ma. W okolicy została jedna Maha z kiepskim nadmuchem. Najbliższa jaką kojarzę to Gliwice u Cinka gdzie ma nawet aktualną homologacje czy jak tam się to zwie, potwierdza to w każdym razie prawidłową kalibrację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
W dniu 3.10.2016 o 13:16, _Lewel_ napisał:

Egr - zamknięty softowo. Domknięty na szczelnie, bo w nim też się sporo osób dopatrywało winy.

Jak ktoś byłby w stanie zgrać ori wsad ze swojego 2.0 dci 160 KM to płacę żywymi dolarami jak za prezydenta :)

 

Kolego uzyskałeś gdzieś ten oryginalny wsad ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!