Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje


athlon64x4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Odkopię i podepnę się pod temat, aby nie zakładać nowego. Chciałbym spytać o tą poduszkę przy zbiorniku. U mnie też występują leciutkie drgania na biegu jałowym. W jaki sposób ocenić bez wymontowania tej poduszki w jakim jest stanie? Wizualnie wygląda bardzo dobrze, guma nie jest sparciała, ALE mogę bujać silnikiem jednym palcem, bardzo luźno chodzi, czy to normalne? Nic nie stuka jak bujnę silnikiem mocniej, po prostu chodzi lekko.

Dolna poduszka wymieniona.

I jeszcze pytanie odnośnie skrzyni biegów, bo mam problem czasami z wrzuceniem 1 i R. Kiedy występuje akurat problem z biegiem, to wrzucając jak bujnę całym autem, to bieg wchodzi. Czy możliwe, że akurat ta górna poduszka jest winowajcą problemu z biegami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 lata później...

Mam podobny problem co kolega cin0.

"mogę bujać silnikiem jednym palcem, bardzo luźno chodzi, czy to normalne? Nic nie stuka jak bujnę silnikiem mocniej, po prostu chodzi lekko".Czy ktos u kogo nie wystepują lekkie drgania bylby tak uprzejmy I sprawdzil u siebie jak wyglada sprawa z tym bujaniem chodzi o silnik 1.6 16V.Dzięki wielki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Widzę że nie tylko mnie denerwują wibracje na jałowym. U mnie jest to odczuwalne na podłokietniku, kierownica i lewarek zmiany biegów wolne od wibracji. Świece nowe, cewki podmienione na nowe i dalej problem występuje. Mechanik zdiagnozował że to poduszka górna silnika, zakupiona i wymieniona ,problem pozostał. Wibracje na podłokietniku na początku ustąpiły ale zaczęło przenosić je na budę do tego stopnia że bujało fotelem. Może poduszka zbyt sztywna w stosunku do tej przy skrzyni biegów ?Tego już się nie dowiedziałem bo mechanik rozłożył ręce. Ja uważam że winne są zbyt niskie obroty silnika, ale to moja teoria i wciąż drążę temat żeby to zlikwidować.

Sprawdzałem u siebie czy mogę poruszać silnikiem tak jak pisaliście wyżej palcem ,ale silnik siedzi sztywno i ciężko to u mnie zrobić. Zapomniałem dodać że clip nie pokazuje żadnych błędów, żadna kontrolka się nie pali, zero komunikatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info.Czyli na 99% poducha do zrobienia u mnie :o.Ale to po MoR 2013 :o.

Acha a może u ciebie KZFR pada bo czytałem że może dawać podobne objawy.Może spróbuj wymienić bądź dolać oleju bo KZFR bardzo ale to bardzo lubi kąpać się w oleju :o.

Edytowane przez boban666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zawsze mam pod max, koło odzywało się może ze dwa razy zaraz po zakupie. Jak zmieniłem olej to już nigdy go nie słyszałem. Nie miałem też nigdy problemu podczas odpalania. To zaczęło dziać się zaraz po ostatniej zmianie oleju, olej jak zawsze Elf. Zmieniany nawet za często bo ok po 6 tys. Szukałem po forach ale na koło dające takie objawy nigdzie nie natrafiłem. Jak będę teraz w kraju to zmienię i zobaczę czy to coś pomogło. Muszę tylko poszukać odpowiedniego bo podobno jest jakiś "szczęśliwy" numer tego koła które jest bezawaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponury... Słucha dzisiaj ( w sumie wczoraj ) byłem na serwisie bo byłem umówiony dwa tygodnie temu na naprawę zawieszenia oleju tarcz itp. ogółem dość kosztowna naprawa.Chciałem wymienić cewki ale miła pani zapytała się co się dzieje to powiedziałem że troszkę szarpie wibruje itp. więc poprosiła mechaników żeby sprawdzili co się dzieje.Po ok 4 godz, samochód był do odebrania i co się okazało.Cewki dobre a wibracje szarpanie itp. była spowodowane dolną poduszką silnika tak przynajmniej mi powiedziała miła pani.Wziąłem kartę i z niedowieżaniem wsiadłem do auta i odpaliłem i SZOK.Autem nie telepie przy odpalaniu ale se myślę że zimno na placu do dlatego.Następnego SZOKU doznałem kiedy wyjechałem na drogę i rozkulałem autko.Nic nie szarpie ani nie wibruje (no może lekko ale nie wiem czy to nie jest wina opon , ale różnica niesamowita).Tak więc może wymień tę poduszkę.Ja po MoR 2013 wymienię jeszcze te górną bo już pomału się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka, to trochę mnie pocieszyłeś. Zmienię jak tylko zawitam do kraju. Może dostałeś listę napraw w aucie i widnieje tam numer ori tej poduszki ?Byłbym niezmiernie wdzięczny za info na ten temat. Powiedz mi proszę ile ta poduszka kosztuje w serwisie ?

Górną zmienię bez problemu, ciekaw jestem czy z dolną są większe komplikacje.

Ale wielkie dzięki za jakieś światełko w tunelu bo na tą chwilę chodzi za mną pozbycie się scenica .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!