Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ocena Megane III Coupe GT-Line 1.5 DCI


europa997

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jestem świeży na forum :) Od dłuższego czasu poszukuję samochodu, wybór padł na Megane III Coupe, znalazłem dwa interesujące ogłoszenia, niedaleko mojego miejsca zamieszkania, prosiłbym o radę najbardziej w kwestii tego http://allegro.pl/renault-megane-iii-coupe-gt-1-5-dci-i5945120902.html, rozmawiałem z właścicielem auta, z rozmowy wynikło że przez 174 tys zostało tylko wymienione pasek i rolka wielorowkowego, a także olej z filtrami co 15 tys. Moje pytanie brzmi czy warto pakować się w takie auto i ile mogą wynieść ewentualne wymiany ? Druga aukcja to kompletne przeciwieństwo, cenowo także, jestem bardziej skłony na ten drugi, lecz czekam na zwrot kasy i wtedy zdecyduje o zakupie, pytanie co do tego, czy cena nie jest za wysoka ? http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-bose-edition-ID6yd45w.html

 

Z góry Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam ;)

Edytowane przez europa997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza oferta to diesel a druga benzyna .Trzeba się zdecydować .Ile km zamierzasz robić rocznie , po mieście ,czy w dalsze trasy ?? .Benzyna 1,4/130 KM/2011 /41000 km /osoba prywatna -I właściciel.Oferta interesująca, mały przebieg , silnik polecany na forum ( poczytać ) , zakupiony w polskim salonie ,wg.właściciela jest zadbany i bezwypadkowy z oryginalnym przebiegiem. Jeżeli jest to prawda - to długo się ta oferta nie utrzyma - znajdzie nowego właściciela .Trzeba jechać i zobaczyć z kimś kompetentnym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że samochód będzie 50/50 miasto/trasa, będzie też raz do roku wyjazd PL-UK i UK-PL, ogólnie jestem zainteresowany obiema ofertami, oczywiście w pierwszym przypadku zdaję sobie sprawę że będzie trzeba od razu wrzucić trochę kasy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 diesel/173 kkm /8 letni/1-właściciel/zarejestrowany w Polsce - to ewentualny czas remontu ( poczytać na forum ); turbiny, wtrysków, dwu-masy.Co z oponami ,tarczami h-ca ,

czy jest bezwypadkowy , czy wszystkie zespoły są sprawne ? Trzeba to przekalkulować a najważniejsze to zobaczyć osobiście .Osobiście preferuje z małym przebiegiem

i dobrze utrzymany - a więc niezawodny gdy jest potrzebny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiele to wniesie raczej, ale pierwsza z nich nie jest GT (ani nawet GTline) jak sugeruje tytuł ogłoszenia . Ma po prostu ospojlerowanie.

A pisze o tym dlatego, ze drażni mnie gdy ogłoszeniodawcy celowo i świadomie wpisują głupoty w ogłoszeniach. Jeśli ktoś wpisuje celowo na wabia takie rzeczy to automatycznie spada mi poziom zaufania do takiej osoby.

 

A niezależnie od tego druga wygląda zdecydowanie ciekawiej i pewniej. Cena wg mnie ok jesli prawda jest to co napisał w ogłoszeniu i wg mnie tak jak ktoś wspomniał raczej długo nie powisi (edit: w sumie wisi już 2 tyg, a to dłużej niż obstawiałem :)). Dla porównania ceny paru bose z niemiec z 2011 zobacz TU

Edytowane przez behbeh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Navi oryginał to nie zbyt przemyślana inwestycja. Dużo korzystniej kupić smartfon z GPS, może przydać się również w czasie wędrówek pieszych.

Edytowane przez aston76
spacja x2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!