Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę - głównie wielkopolska


killer121

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was wszystkich...

Dość namiętnie poszukuję meganki 2 ph 2 koniec produkcji. Chciałbym Was zapytać czy coś w tych ogłoszeniach rzuca Wam się w oczy szczególnego? Szukam bogatej (tak mi się wydaje) wersji, raczej z ropniakiem ew 2.0 pb

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-9-dci-131km-full-opcja-pdc-klimatronic-sliczna-oplaty-super-stan-ID6ydf3d.html#6ce57ae4c2

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-ii-kombi-lift-131-km-2008-ID6yi8OB.html#6ce57ae4c2

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-1-9dci-panorama-131km-ID6ydZMZ.html#6ce57ae4c2

http://moto.gratka.pl/tresc/19493220.html

Poszukuję autka na kilka lat, by w miarę bezawaryjnie pojeździć. Szanowni Forumowicze, czy coś na 1 rzut oka rzuca Wam się w oczy... Na co zwracać uwagę przy oględzinach? Dziękuje z góry za wszelkie za i przeciw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto pierwsze. Fałszywe tablice rejestracyjne. Zdjęcia ładnie obrobione w fotoshopie. I prawdopodobnie "umowa na niemca". Brak oryginalnego radia.

Drugie. Trochę zainwestował w auto i sprzedaje?? Podejrzane trochę.

Trzecie. Ciężko coś stwierdzić po zdjęciach, bo są tak zrobione aby za dużo nie zobaczyć na nich.

Czwarte. Coś od jesieni nie może się sprzedać, ładne żółte liście są na drzewach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ile kosztuje auto we Francji z tego roczniak i z takim przebiegiem. Na bank było bite.

I najlepiej szukać auta do 50-100km od miejsca zamieszkania. Aby nie było potem rozczarowania, że się przejechało pół Polski a auto nie jest igłą z ogłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli rozumiem że w takiej cenie nie znajdę nic sensownego...

Z dobrym wyposażeniem to u nas lipa jakich mało...

W przebieg z tego ostatniego ogłoszenia to nie wierze... dokładam przynajmniej 2 z przodu

A ile um powinien mieć oryginalny lakier? czy tak jak w lagunach 130-140 um i 80-90 progi (brak sprawdzenia klapy bo plastik)

Czy są jakieś inne parametry i czego nei da się sprawdzić czujnikiem?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie musiało być bite.

Jakoś w zeszłym miesiącu kolega szukał auta dla siebie.

Megane II kombi też 1,9 dCi 130 KM, przebieg 120 tyś km okolice Dijon za 3500€.

Meganki II spadły z ceny w ostatnich miesiącach, wejście Megane IV zrobiło swoje.

Auto ze zdjęcia prawdopodobnie ma znacznie wyższy przebieg, może nawet o 100 tyś większy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przybyłem, zobaczyłem oby zwyciężyłem...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

także megane 2 ph 2 jest moją własnością...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

opłacało się wg mnie wstać wcześniej i cały dzień spędzić na jeździe

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

dziękuje Wam za pomoc i będę częściej zaglądał na forum szukając informacji co i jak bo niestety ideałem to ona nie jest ale padliną też

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7, 5.9 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze 1 się trafiła w oko:

http://moto.gratka.pl/tresc/renault-megane-ii-1-9dci-130km-rok-produkcji-18885515.html#9a64d4e34a3ff903,1

ps dzięki za pomoc i czy ogólnie warto ruszać dupę z innego województwa

Nerki w 2008 r były z srebrnym dodatkiem, podobnie zderzak. Poduszka kierownicy pochodzi z wersji sprzed liftu. Mam tą tapicerkę i wygląda dużo lepiej, tam na przodzie 2 co najmniej być powinno. Mam wrażenie, że drzwi pasażera są w innym odcieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezesa chciałem osobiście przeprosić i obiecuję poprawę.

Padło na 2.0 dci z bełchatowa uważam że jedyna sensowa, którą widziałem.

Krótki opis: lakier kilka zadrapań i dingów nic wielkiego kilka rysek Pomiar czujnikiem 110-130 max zależne od elementów.

Serwisowana, nawet zadbana, trzeba trochę ją popieścić i powinna odwdzięczyć się bezawaryjnością.

Do zrobienia: czyszczenie przepustnicy, podobno paprochy zaszły, świecił się check sprawdź wtrysk. Pomiar wtrysków od -0.2% do +0,3%. także jest ok. Błąd skasowany zobaczymy czy wywali ponownie, brak straty mocy nie kopci nie dymi turbo ciągnie wg mnie w w porządku.

Sprzęgło tutaj nie wiem... bierze ładnie ale wysoko dość, rusza z samego sprzęgła nie telepie budą ani pedałem (sądzę że dwumas wporzo)

Jedna nieudana próba wypalenia fapa przy 112 tys jeszcze w niemczech gdzie komputer dalej pokazuje później fap wypalał się co kilka tyś.

Tarcze klocki do lata wystarczą, coś wyszło lekko z tylną belką chyba tuleje tylnej belki(nadgnicie)? to mi w aso stwierdzili - jaki może być tego koszt?

Podłokietnik wyłamany - zamyka się ale jak podnoszę to wychodzi z tą częścią nazwę to pionowym plastikiem od tyłu co powinien trzymać (wybaczcie nie wiem jak to fachowo nazwać).

Szyba kierowcy nie działa (elektryka) - uwalony najprawdopodobniej przełącznik, lewy dolny przedni sworzeń do wymiany, akumulator na zimę do zmiany.

2 lekkie podpocenia silnika (od układu chłodzenia- pierwsze na wężyku nie wiem do czego tak jakby ktoś igłą zrobił ze 3 przebicia, 2 dokładnie niezlokalizowane, plus uszczelnienie miski olejowe też się zbiera kropla w 1 miejscu.

3 przetarcia tapicerki w tym 2 na jednym boczku raczej wymienię w wolnej chwili i jedno na podsufitce (do zszycia)

Reszty grzechów jak na razie nie widać, może i dużo opisałem lecz jestem zadowolony z zakupu i chciałem się podzielić opinią oraz mankamentami.

Tak to wyglądało po 4godzinnym sprawdzaniu auta, serdecznie pozdrawiam

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że padło na 2,0 dCi, piękny wybór. Trochę jest do zrobienia, ale... jak to napisał gość w ogłoszeniu, auto ma swoje lata. Skoro tutaj jest tyle kwiatków w takiej cenie, to myślę, że spodziewasz się, ile by było w MIII. Życzę powodzenia z autem i jak najwięcej bezawaryjnych kilometrów! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze raz za pomoc...tak padło na ten model. Tak jak mówiłeś Damn, dlatego lepiej wybrałem m2. W tym tygodniu biorę się ostro za robotę jego by było wszystko cacy. Ma być tip top. Liczę, że około 2000-2500zł włożę i będzie gicior :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!