Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słaby zasięg radia przy podłączonym rejestratorze


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Kupiłem jakiś czas temu wideorejestrator do samochodu (Vakoss VC-715) i od tego czasu mam problem z radiem. Wygląda to tak jakby po wpięciu kamery spadał mocno sygnał docierający do radia. Gdy wypinam rejestrator to radio znów zaczyna działać normalnie. Problem nie pojawia się przy innych urządzeniach. Mogę podpiąć kilka telefonów i gps, a radio działa w porządku, a zaraz po wpięciu kamery zaczynają się kłopoty.

 

Jakieś pomysły jak mogę rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienić zasilacz kamerki, obecny śle zakłócenia do instalacji, mam podobnie ale z ekranem do kamerki cofania (po włączeniu widać zakłócenia w obrazie) i muszę poszukać lepszego zasilacza dla mojego rejestratora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w którymś urządzeniu masz identyczne gniazdo zasilania jak w rejestratorze, to na początek (po sprawdzeniu parametrów zasilacza który nie sieje zakłóceniami) podłącz rejestrator na tym zasilaczu.

Potem warto przeanalizować, czy nie lepiej zasilacze na stałe podmienić pomiędzy sobą zamiast kupować kolejny.

Raczej mało prawdopodobne jest, że zawsze masz wszystkie zasilacze równocześnie podłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosłownie parę dni temu odkryłem, że konwerter podłączony do gniazda zapalniczki przekształcający 12V na 5V 2xUSB, które potrzebuję do smartfona i kamerki zakłóca stacje radiowe. Objawia się to dużo słabszym odbiorem w pełnym zakresie częstotliwości FM, trzaskami i dziwnym "popyrkiwaniem" przy słabszych stacjach zwłaszcza w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda to dokładnie tak samo - poza miastem radio praktycznie nie działa.

 

Spróbuję w wolnej chwili podpiąć kamerkę innym przewodem i dam znać czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konwerter 12V/5V, który zakłócał wymieniłem dziś na oryginalny zasilacz od kamerki i problem z odbiorem stacji radiowych ustąpił. Poruszając się teraz po Wrocławiu odbieram odległe stacje FM, np. Opole, Leszno, Jelenia Góra, a nawet Czeski Liberec w linii prostej około 130km. Jutro przetestuję na trasie.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może podpowiem jak jest u mnie....

mam w schowku dobudowane gniazdo 12V do niego jest wciśnięta, praktycznie na stałe taka ładowarka:

http://www.motoautko.pl/product-pol-12380-Ladowarka-samochodowa-2x-USB-12V-24V-1000mA-2100mA.html

Z tej ładowarki wychodzi 2m przedłużacz USB/USB, schowany w słupku i za podsufitką. Tam jest podłączony 50cm kabelek USB/microUSB HAMA i jego mniejsza końcówka wisi sobie przy uchwycie gdzie podpinam smartfona. To jest u mnie urządzenie wielofunkcyjne co już opisywałem w kilku miejscach na tym forum.

W takim zestawieniu nie zauważam jakichkolwiek zakłóceń w radiu, czy tez problemów z ładowaniem. Były takie problemy z ładowaniem jak podłączyłem jakiś przypadkowy kabelek USB/microUSB. Smartfon zżerał prąd z baterii, pomimo że był załączony na 2,1A.

Dodatkowo w fabrycznym gnieździe gdzie fabrycznie była zapalniczka siedzi coś podobnego:

http://www.euromedia24.pl/elektronika/109-uniwersalna-ladowarka-samochodowa-2-x-usb.html

Ta akurat nie świeci jak poprzednia, więc jest skierowana w stronę kabiny, a w niej zazwyczaj siedzi adapter do ładowania baterii e-papierosa, albo kabelki z podłączonymi telefonami pasażerów..

Nawet w tym układzie nie stwierdziłem zakłóceń, a używam tego już bardzo długo i często.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł ze schowkiem podoba mi się, natomiast zakłócający konwerter o którym ja piszę wygląda prawie identycznie jak http://www.motoautko...0mA-2100mA.html, możliwe, że ten jest innego producenta i nie sieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!