Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane III GT Line


kaiman

Rekomendowane odpowiedzi

Za 65k będziesz miał golasa w porównaniu do tej MIII. Nie wspominając o pakiecie GT Line, który nie jest teraz dostępny, a robi dużą różnicę. Powiem tak, standardowa MIV blado wypada przy takiej konfiguracji MIII. Na dodatek poprzednia generacja ma więcej miejsca oraz większy i bardziej funkcjonalny bagażnik. Sam na dzień dzisiejszy skreśliłem rozczarowany MIV, nie ma sensu zmieniać na gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam osobiście mIII 2015 tce bose, polatałem MIV też w Bose przez 3 dni. To zupełnie inne, lepsze auto. M3 w Niczym nie jest lepsze. Ot co.

Obecnie przy budżecie 40 tyś i szukaniu auta używanego wolałbym kupić Focusa, Golfa. To na pewno lepsze auta od M3.

Taki Focus 3 2.0tdci (mam taka służbówkę ) to inna klasa auta pod względem prowadzenia się.

 

Dodano: 10 lut 2017 - 22:04

Sarna1 a ten za 65 to będzie GtLine z podwójnym szyberdachem i 1,6 dci czy 1.2 Polish Bida Line z korbkami z tyłu? :mrgreen:

Zależy jak negocjujesz, ja swoje bose kupiłem żonie w 2015 nowe za 64 z gwarancja i ubezpieczeniem, nowej jeszcze nawet wtedy nie pokazali...teraz ma 22 tys, za rok pewnie szybko znajdzie nabywcę. A patrząc na to ze za 5cio latki ludzie chcą płacić 40 koła to pewnie na nim zrobię hahaha.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale my tu piszemy o wersji GT Line Grandtour więc nie masz żadego porównania. Focus I generacji świetnie się prowadził, teraz nie odbiega od reszty. Na dodatek 65k to ponad 60% drożej, łatwo powiedzieć "lepiej kupić nowy".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód z ogłoszenia ma 5 lat i 150 tys przebiegu, to już krytyczny wiek dla obecnych aut.

Mam tą przyjemność że w pracy zmieniam auto co 3 lata lub 180 tys km. Przy tym przebiegu samochody są już zużyte i wymagają większych lub mniejszych napraw.

Więc według mojej opinii kupowanie za 40 koła megane, które nie jest limitowanym rsem lub innym raraytasem a raczej może być kosztowna miną (diesel) to nierozsądny ruch. Wolałbym wpłacić te 40 koła na leasing prywatny na nowe megane, płacić przez nasenne 5 lat mikro ratę i mieć nowe auto. Po prostu nie utopiłbym 40 koła w taką inwestycję.

 

Co do Focusa. Właśnie jeżdżę wszystkimi od 1 do 3. Ostatnia jest najlepsza. Nic tego nie zmieni. Z silnikiem 2.0 164KM to bardzo szybkie auto, ekonomiczne, przez 3 lata żadnej awarii przebieg 150 tys i już niestety czuć jego zmęczenie.

W poprzednim 1.6 przy 40 tys awaria sprzęgła - wada fabryczna zmiana na gwarancji.

W międzyczasie miałem Golfa, Bravo, Astrę i Octavia 3. Ta ostatnia najgorsza w stawce. Golf gdyby miał zawieszenie z foki byłby ideałem.

 

 

Ale i tak prywatnie mam Megane 3 bo : cena, wypas, no i jest najładniejsza, następne tez będzie .Renault ale Meg GT. Gdybym miał większy budżet pewnie miałbym Gulie te, jeszcze mniej rozsądne auto

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał kolega Kstaryniarz - nie porównuj Bose do GTline. Bose tak naprawdę wiele się nie różni od Meganki w wersji Dynamiq. GTline ma co najmniej dwie rzeczy które "robią robotę" - kubełki i zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ja nie porównuje tego auta do swojego, świadomie kupiłem bose bo jest najładniejsze, super wyposażone i na tle konkurencji po prostu tanie jako nowe auto.

Wiadomo że cenniki renault to fikcja, na obecne modele na wejście jest 12%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie - możecie mi napisać czy wersja BOSE MIII jest wyposażona w jakieś lepszej jakości plastiki, kokpit jest z lepszych materiałów? czy jest to samo w zwykłych wersjach? a różnica jest tylko w tapicerce, wyposażeniu i nagłośnieniu?

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_Lewel_ ja swoje GT z 2010 roku sprzedałem (chyba) w 2014 za 36500 czy 36. Auto było w stanie idealnym, ale miało lakierowane tylne błotniki i klapę (delikatne uszkodzenia parkingowe, kupujący dostał zdjęcia sprzed naprawy), 85tys km przebiegu. Rok później bardzo podobne GT sprzedawały się w podobnych pieniądzach.

 

robertokot25 Bose to te same plastiki, skórki też, tylko obszyte białą nicią, srebrne pasy bespieczeństwa, trochę lakierowanych na czarno elementów, lepsze audio. Nie spodziewaj się cudów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko pytałem, bo tutaj inny user niby napisał że są jakieś różnice w plastikach i jakości wykończenia co wydało mi się dziwne..pewnie efekt placebo post#6 :

 

http://megane.com.pl/topic/71876-ktos-uzytkuje-megane-iii-z-motorem-16dci-kombi/

Edytowane przez robertokot25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastiki są te same. Wygłuszenie jest dużo gorsze w wersji generation.

Miałem meg 3 gt, 3 bose, teraz mam 3 gt220 (polski salon) i tylko na ten zwrot "polski salon" narzekam, bo są różnice w jakości wykonania. Osoboście będę w przyszłości unikać pl salonu.

 

W bose przednia szyba jest akustyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś w tym co piszecie, odnośnie dokładania kasy za inna niż podstawowa wersje.

Oczywiście auto jest lepiej wyposażone ale ma też elementy dedykowane tylko i wyłącznie do tej wersji. W przypadku jakieś awarii czy incydentu może być problem z dostaniem części lub jej cena będzie delikatnie mówiąc droższa od 'zwykłej'.

 

Powrócę jeszcze do tematu silników. Bo z tego co widzę, GT-Line jest/był wyposażony w silniki takie jak podstawowa wersja (oczywiście w zależności od rocznika) jedynie chyba poza 1,6?!. Dzięki informacji od kol. Andrzej-2010 wyleczyłem się z silnika 1,2 ale muszę stwierdzić, że spośród oferowanych na portalach samochodów (tych polskich jak i zagranicznych) przeważają właśnie 1,2 czy 1,4 Tce - o tym drugim też nie wyczytałem opinii pozytywnych.

Jaki silnik benzynowy jest godny polecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2- litrówki są udane, zarówno benzyna jak i diesel.

Części praktycznie każde dostaniesz bez problemu, a to z tego powodu, że z zachodu przywożą części z aut tam rozebranych, a bieda wersja tam się słabo sprzedają.

Byłem na kilku szrotach, ups, przepraszam, handlarzy częściami, gdzie do renówek części takie jak nawigacje, radia, wnętrza i inne nietypowe części leżą w błocie, bo "to się nie sprzedaje". Zderzaki, błotniki, poduszki i drzwi się sprzedają w momencie, wiemy dlaczego :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!