Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

Wg mnie kazdy kupuje auto wg wlasnych potrzeb i upodoban (wylaczajac osoby ktorym chodzi wylacznie o lans :-) ) - ja 95% jazd wykonuje sam wiec dla mnie idealnym rozwiazaniem jest wersja 3drzwiowa, jak kiedys zaloze rodzine to bede sie sklanial co do kombika bo z doswiadczenia wiem ze to fajna sprawa...hehe na "starosc" moze jakis sedanik :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mozecie mi pogratulowac - juz "tyleczkiem" musnalem inne auto :-/ stalem w korku i stanalem tak ze zablokowalem wyjazd, gosciu za mna cofnal to i ja cofnalem tyle ze zbyt mala rezerwe na tylek wzialem i sie doslownie dotknelismy, przy prawie zerowej preskosci...ja dotknalem zderzakiem jego rejestracji i mi sie leciutko odbilo SO - bo gosciu z sosnowca, trzeba sie przyjrzec zeby zobaczyc to, pewnie nic nie byloby widac tylko zderzak skurzony i te pylki lekko drasnely lakier - myslalem ze nie bedzie problemu a gosciu z mondeo wyskoczyl ze piszemy raport bo mu zadzialal czujnik zderzeniowy i moze to cos kosztowac (ahh na elektronika) - w poniedzialek ma dzwonic czy jakies koszty poniosl, nie bralem tego z ubezpieczenia bo sie nie oplaca...wkurzony jestem bo baran nawet nie zatrabil ze jestem za blisko - tak mi mija piatek 13

 

Aha, poki co musze przyznac ze na Conti. SportContact'ach 2 swietnie mi sie jezdzi, dzisiaj przy awaryjnym hamowaniu stanelo autko prawie w miejscu, zadnych szumow itp. Jeszcze zobaczymy jak sie sprawdza na mokrej nawierzchni.

 

p.s. wiem ze to nie tu powinienem pytac ale nie chce zakladac nowego tematu bo to drobnostka, wiec co jest najlepsze na takie leciutkie otarcie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samo zejdzie... tzn lakier sie dorysuje od pylu przy pierwszym myciu :> olej ale jak musisz to pasta lkko scierna ale czy jest sens robic matowe latki? :] OLEJ! i to slonecznikowy. ja na Twoim miejscu bym go ladnie przemyl woda i napastowal recznie, to potem zaprocentuje, wiem co mowie bo mam ten lakier, nawet ptasie gowna same schodza! :D

 

PS: gratulacje pierwszej stluczki! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki DrNO za gratulacje, mam nadzieje ze juz wiecej mi tego gratulowac nie bedziesz musial :-)

 

Jutro podjade do selgrosa i kupie jakas paste - pastowac od razu cale autko czy wystarczy jak przejade ten zderzak??

 

Mam nadzieje ze jakos to sie zamaskuje - bo to takie drobniutkie ryseczki plytkie...ewentualnie zawsze bede mogl tam naklejke forum nakleic :D

 

Swoja droga to dziwnie jest rozwiazany zderzak w mII, bo wg mnie w miejscu gdzie ewentualnie moze dojsc do kontaktu z innym autem/obiektem powinien byc ten plastikowy element zderzaka a tymczasem jest on bardzo wysoko umieszczony...hehe napewno sie sprawdzi w kontakcie z inna Megi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam Classica więc sedana będę bronił- zwłascza jeśli ktoś potrzebuje więcej przestrzeni i lubi klasyczny profil auta.

 

Classic nowej generacji bardzo mi się podoba :-)

 

j :D ak zresztą stanowi mój podpis

 

może kiedyś uda mi się go zakupić

 

ale czeka mnie jescze sporo pracy aby zgromadzić fundusze.

 

Czyli moja opinia- oczywiście sedan! :D

ale to tylko moja- sedanoMeGANOmaniaka!

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja qfa dzis felge przednia prawa przerysowalem, bo jeden kapelusznik dojezdzajac do swiatel stanal tak ze dwa auta jeszcze by sie zmiescily, ja skrecalem w prawo i myslalem ze spokojnie sie zmieszcze ale coz koles lubi miec duzo miejsca z przodu wiec stanal jakies 5m za wczesnie i to gwaltownie, musialem sie salwowac ucieczka i probowalem na zyletki ominac kraweznik, jednak delikatnie przytarlem i felga zalatwiona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaz sobie ta felge, bo mogla sie delikatnie skrzywic i zawieszenie sie szybciej posypie...

 

Ja odpukac od grudnia, kiedy to driftujac polamalem wahacz i sanki nic nie zepsulem... Za to we mnie dziewica wpadla jakos w marcu i walcze teraz z ubezpieczalnia o wymiane zderzaka! Nienawidze was HDI!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!