Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zamierzam kupić Megane 2007r.


yoshki

Rekomendowane odpowiedzi

Autko kupuje wlasnie u Dabrowskich, jednak nie zakladam z gory ze bede stalym bywalcem ASO, bo jaka wtedy jest przyjemnosc z uzytkowania auta :mrgreen: tak wiec nie mam zamiaru sie zbytnio zaprzyjazniac z panami z ASO, ojciec z Laguna II odwiedza ich srednio raz w miesiacu ale ponoc dostal jeden z tych felernych egzemplarzy :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma auta bez wad;) A w pierwszych modelach Megane II jak sie szyby z przodu spuszczalo to przecinaly kable do glosnikow :mrgreen: A pierwsze Hands Free takiemu jednemu gosciowi wymienili wszystkie czesci tej funkcji. A wiem ze jednej rodzinie dali nowa meganke bo prawie caly rok spedzila w ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...wlasnie jestem ciekaw jak pojedzie na tych 17'tkach, jesli ktos jezdzil Meganka na oponkah 205/50 R17 to bylbym wdzieczny za krotki opis...ja narazie nic nie moge powiedziec bo autko odbieram dopiero w czerwcu...porady i ostrzezenia mile widziane :mrgreen: pozdrawiam forumowiczow :)

Witam.

Ja jeżdżę na takich felgach i oponach 225/45/17 i powiem tak: w tej chwili moja MeganeII wygląda bardzo fajnie :) , wiele osób mówi, że jedną z lepszych wizualnych rzeczy w tym aucie są właśnie koła, a samochód pozytywnie wyróżnia się z tłumu ale...

Niestety cierpi na tym komfort jazdy :-( , wszystkie najdrobniejsze nierówności i dziury, każdy kamyczek na drodze przenoszone są do kabiny. Następną niedogodnością jest moment gdy wjadę w koleiny, wtedy trochę macha kierownicą i ciężko znaleźć odpowiedni tor jazdy, natomiast na dobrej nawierzchni jedzie jak przyklejony do nawierzchni :) . Niestety w Polsce jest bardzo mało dobrych dróg i nie można cieszyć się przepięknymi dużymi alufelgami (może za jakiś czas to się zmieni :roll: ). Wiem, że ciężko będzie Ciebie odwieść od tych oryginalnych 17tek (ja niestety też nie posłuchałem rad znajomych), ale radzę Ci z własnego doświadczenia zacisnąć zęby i odpuścić sobie, ponieważ za jakiś czas będziesz tęsknił za ciszą w kabinie. Pójdź na kompromis i kup sobie jakieś bardzo ładne 16" i będziesz zadowolony, choć znając życie przekonasz się o tym dopiero później ;-) . W każdym razie życzę Ci udanego i bezawaryjnego samochodu :) .

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem dziwna sytuacje, ktora nie do konca rozumiem...moze ktos mi wytlumaczy (ze znajomosci samochodow od strony technicznej/mechanicznej jestem prawie zielony). Otoz zamowilem autko (megane II 3d) i w salonie sprawdzili ze na linii produkcyjnej jest jeszcze jeden egzemplarz ktory moga dostosowac do moich potrzeb...na drugi dzien dzwonili do mnie i mowili ze owszem wszystko jest tak jak zamowile jednak ten egzemplarz jest przystosowany do kol 16'' (a zamowilem 17") i na takich kolkach jak ja chce bedzie dopiero w nastepnej serii w produkcji...nie rozumiem jaka jest roznica, myslalem ze to kwestia przelozenia tylko kol z 16" na 17"...moze mi to ktos wytlumaczyc?? chyba ze w salonie cos pokrecili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno byc żadneho problemu - ściema warsztatu. NA zdrowy rozsądek biorąc. To jak będziesz chciał wsadzić sobie 17" czy tam 18" to co zaiasz musisz zmieniać ?? Bzdtura zalatuje.

W MII nie można tylko wsadzić alu 15" bo sie tarcza nie mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez sensu to nie ma znaczenia na jakich rozmiarach sie jezdzi. Powod ale malo realny to poprostu nie beda umiec komputera przeprogramowac bo jak auto jest dostosowane do 16" a zalozy mu sie 17" to beda male przeklamania.

Jak dobrze pamietam to Ty bedziesz miec 205/50?? Jezeli tak to ja nie widze innego problemu bo to sa maksymalne opony jakie mozna zalozyc do meganki seryjnie bo 215 juz wychodza delikatnie za obrys samochodu a to jest nie zgodne z przepisami. A moze poprostu chca Tobie dac te felgi bo maja ich za duzo i chca sie ich pozbyc.

 

Ja bym sprawe postawil jasno. Niech podaja dokladnie w czym jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byla skomplikowana troche sytuacja bo szefowi (to bedzie auto firmowe) zalezalo na fakturze marcowej za nie (fakture mozna wystawic dopiero jak jest auto) a na autko sie czeka pare tygodni i wlasnie dzwonili ze do konca marca moga sprowadzic ale na 16'tkach a na 17'tkach dopiero na 11 kwietnia, teraz przez to musze czekac do czerwca bo szef dopiero w czerwcu potrzebowal bedzie koszty :/ mimo to nie wiem czy zmiana tych kol to byl taki problem, az tak skomplikowane to to nie jest...teraz to juz dupa zbita :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17" sa ladne ale na codzien widze meganke na 205/55/17 i powiem wam ze po miesiacu z przodu mial wsadzone stalowe bo mu prostowali te felgi. I wedlug mnie nie ma co przesadzac na polskie drogi z 17" z profilem 55 a juz nie wspomne o 45. A wedlug mnie to juz nie zalezy od umiejetnosci omijania dziur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!