Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o opinie


Przemm

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

proszę o opinie na temat tego auta:

http://otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-1-6v-benzyna-7-osob-jasny-srodek-ID6ypMmf.html#contact-form

Pierwszy raz mam styczność z tymi samochodami i potrzebuje pomocy w podjęciu decyzji o zakupie.

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro gościu nie boi się sprawdzenia przebiegu po VIN-e, to trzeba sprawdzić blacharkę. Oczywiście może podpuszczać z tym VIN-em, bo wie że nie każdy potrafi sprawdzić. Ale przyglądając się dokładniej to na zdjęciach lakier wygląda super. Pytanie czy to zasługa dobrego fotografa, polerki czy świeżego lakieru. Ponieważ brak jest naklejek na tylnych nadkolach z obydwu stron sprawdził bym miernikiem czy był lakierowany, wg mnie był. Ogólnie to wyszykowany do sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie boi się sprawdzenia po VIN'ie bo wie że i tak nic nie znajdziesz. Samochód przyjechał z Francji a oni tam mało co wprowadzają do komputera.

Co najwyżej będzie przebieg z pierwszych dwóch lat jak samochód był na gwarancji. Ponadto cena za ten samochód 10.900.

- 400 na urwanie

- 500 opłaty

- 1500 sprowadzenie do kraju (tablice wyjazdowe + koszty paliwa)

- 1500 marża (czyli zarobek "handlarza")

To daje nam mniej więcej kwotę za jaką go kupił we Francji (7 tyś zł). I to wszystko przy założeniu że samochód nie był uszkodzony.

Teraz proponuję sprawdzić jak stoją te samochody we Francji LINK

Tak więc nieuszkodzony samochód to koszt minimum 2,5tyś euro.

 

Co do samego samochodu to tylny i przedni zderzak źle spasowane. Jeżeli nie ma historii serwisowej to bym sobie odpuścił automat.

Ponadto 2,0 16V nadaj się idealnie do gazu tylko trzeba doliczyć 2,5 tyś. W mieście taki silnik wypije minimum 11l/100km

Zobaczyć nie zaszkodzi, ale radzę uważać na tzw. okazje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.

Sprzedający podał mi VIN smsem, ale zjadł dwie litery. Nie wiem czy omyłkowo czy specjalnie. Chyba odpuszczę temat.

Czy kierownica, panel z radiem i lewarek nie powinny być jasne przy jasnym środku?

Czy skrzynie automatyczne w tych autach są w miarę bezawaryjne? Bo nastawiłem się na automat w benzynie.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nic nie dzieje się przypadkowo ale nie będę snuł tu teorii jak pewien Antoni :rolleyes:

Środki mogą mieć różną kombinacje kolorów (tym bardziej we Francji).

Jeżeli już ma być automat to szukaj samochodu z udokumentowanym przebiegiem (najlepiej serwisowany w ASO).

Co do skrzyń biegów to nie mam pojęcia, ale poszukaj na pewno coś będzie na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kierownica, panel z radiem i lewarek nie powinny być jasne przy jasnym środku?

Zobacz np jeden z samochodów z linku który podał Lionel2000: LINK też ma jasne wnętrze, a kierownicę i lewarek czarny plastik (brzydko to wygląda).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolorystyka jasnego wnętrza z czarną kierownica i lewarkiem jak najbardziej prawidłowa. Zwykle czarna kierownica i dźwignia były razem z ciemną wykładziną podłogi i wersjach Authentique, Alize, Expression (ten wygląda na tę ostatnią). Privilage miały już zazwyczaj jasną wykładzinę podłogi oraz jasną kierownicę i dźwignię zmiany biegów. Oczywiście były też i inne kombinacje jeżeli były jakieś wersje limitowane. Wymienione wyżej 4 wersje były zdaje się głównym układem przez wiele lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze robisz odpuszczając ten egzemplarz, tył i przód źle spasowany i brak naklejek tak jak napisano wyżej , świadczy to w 100% o malowaniu tym bardziej że plastiki wyglądają na nowe a we Francji nie bardzo dbają o karoserie auta, kolega sprowadza autka stamtąd i większość jest porysowana dokoła <czerwona>

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

A co sądzicie o tym Scenicu?

http://olx.pl/oferta/2-0-lpg-automat-privilege-CID5-IDgvSCd.html#9ce97a4f1b

Wg sprzedającego, tylko drzwi noszą ślady napraw (inny odcień).

Auto sprowadzone w 2008 roku do PL, on ma je od roku. Jeździła żona.

Z usterek jakie są czasem zapala się check, nie ma wpływu na jazdę ani na pracę silnika. Podobno konsultował to z mechanikiem, coś tam też wymieniali ale stanęło na tym, że gdzieś coś musi nie stykać. Druga rzecz która nie działa są dokładane czujniki wstecznego. Reszta jest podobno OK. Na zdjęciach nie mogę się dopatrzeć tych naklejek na progach.

Będę się wybierał oglądać auto, podpowiecie na co jeszcze zerknąć?

Edytowane przez Przemm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!