Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

W grudniu 2014 pisałem o problemach z odpalaniem a w konsekwencji tego o wymianie pompy paliwa. Pompa była dobra natomiast nieszczelność pojawiła się dzięki rozsypującemu się oringowi.

Auto miało przebiegu 80 tys. a na gazie jeździło 30 tys. Winę za tamtą sytuację przypisywałem temu, że jeździłem głównie na paliwie Shell V-power. Wstawiłem pompę używaną. Problem niedawno powrócił, kłopot z odpalaniem i znowu wymiana pompy przebieg 108 tys. Znowu nieszczelność przez rozpadające się oringi. Wlewałem zwykłe paliwo na BP lub Shell. Teraz wyjeździłem do rezerwy i zalałem na Orlenie. W baku zawsze jest ponad 1/4 pojemności. Czy ktoś miał podobny przypadek ? Czy coś jest nie tak ? A może po prostu pech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!