Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podłokietnik - jak to zrobić


pewe

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież zamieściłem foty.Nie wystarczają?

----------------------------------

Jestem zadowolony z tego małego dokupionego,bardzo się sprawdza a koszt całk. 50 zł.

Pozostałe nie spełniały swej roli bo albo były paskudne albo niefunkcjonalne albo cena absurdalna.

----------------------------------

Oryginalny podłokietnik jest składany i mocowany na specjalnym trzpieniu z pokrętłem napinającym część lędźwiową fotela a to spory plusik.

----------------------------------

Obawiam sie ,że najprościej poszukać na schrottach lub All oryginalnego fotela (bywają ale niełatwo znaleźć) i przełożyć tapicerkę i poduszki (jak masz) .To proste ale najpierw rozłącz akku bo mogą wypalić.

----------------------------------

Pozdrawiam Tomasz

----------------------------------

[ Dodano: 2008-10-06, 16:35 ]

Aha .Anglik nie pasuje!

----------------------------------

[ Dodano: 2008-10-06, 16:37 ]

Danishow ,sorry za gapiostwo.Teraz podejrzałem,żeś Ty z serca Europy !

----------------------------------

Nie ma tam u Was schrottów czy co?

----------------------------------

Pozdrawiam Tomasz

Podobnie jak wyżej - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściwie to czekałem na zdjęcia samego stelaża, mam dwie prawe ręce więc coś by sie wykombinowało... Ale masz rację chrzan49, pojadę sobie kiedy na jakiś szrot i może uda mi się znaleźć coś odpowiedniego....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stelaż fotela z podłokietnikiem jest zupełnie inny.Wzmocniony ,ma napinacz lędźwiowy ,wspawaną poprzeczkę i trzpień trzymający.

Takie rzeźbienie jest zupełnie nieopłacalne !!!!! Lepiej przeznaczyć czas i środki bo u Was praca ręczna w cenie na piwko na przykład. Schrott Twoim sklepem a zabawy ile.

To dobrze ,że masz 2 prawe,się przydaje.Ja też mam bo wiele rzeczy potrafię zrobić także lewą ,ale to życie zmusiło po złamaniu prawej.

Gruss Gott Thomas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udanego polowania. Chyba na zachodzie łatwiej bo autka lepiej wyposażone.Masz torx do odkręcenia 4 śrub od podłogi,najlepiej kupić komplecik do chyba 35.reszta małe miki.

Co do Gruss. Jak się wlazło między wrony trzeba krakać etc.

Pozwalają tam jeszcze poszperać czy tylko z półeczki?

Pozdrawiam Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma w krórj pracuje ma super wyposazony warsztat także o narzędzia się nie martwię... <czerwona>

Jak byłem ostatni raz (gdzieś w lutym) na szrotach to mozna było jeszcze poszperać :-P A czy jeszcze mozna - tego nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danishow,zazdroszczę wyposażenia w narzędzia ale czy warto wyważać drzwi do lasu dla typowego podłokietnika?Taka przeróbka samemu bez rysunków technicznych jet bardzo pracochłonna ,no ale duża satysfakcja z dobrze wykonanej pracy a do tego unikat"hand made".

Proponowałbym jednak ,abyś poszukał oryginału albo poszperał(jeżeli można) i czasami da sie zaadoptować podłokietnik od innej marki.U siebie "odkryłem" po kilku miesiącach roletę w tylnej półce! Niestety brak było firmowych zaczepów w dachu! Popędziłem na schrott w mojej wiosce i wygrzebałem 2 zaczepy od osłon przeciwsłonecznych od Forda Escorta, całość wygląda jak firmowa ,koszt 2 euro a przyjemność ogromna.

Pozdrawiam i udanych łowów.Napisz co zdobyłeś

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o to chodzi, że jestem typem majsterkowicza i wszystko chętnie robię sam... nawet jak by to miało kosztować nieprzespaną noc <czerwona> ... Wczoraj myslałem nad urzyciem podłokietnika z jakiegoś busa, na szrocie za grosze pewnie się dostanie a i montaż nie powinien być skomplikowany. Jak juz do tego dojdzie na pewno wszystko opisze i wstawię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to o mnie chodziło, to (jeszcze) żyję i czuwam :-P

 

Stelaż fotela z podłokietnikiem jest zupełnie inny.Wzmocniony ,ma napinacz lędźwiowy ,wspawaną poprzeczkę i trzpień trzymający.

 

Stelaż nie jest znowu taki inny. Różni się tylko 2 detalami: ma dospawaną metalową tuleję utrzymującą podłokietnik i dodatkową przedłużkę pokrętła regulacji lędźwi.

Napinacz lędźwiowy w fotelu kierowcy mają chyba wszystkie Sceniki i są identyczne w wersji z i bez podłokietnika.

Stelaż nie licząc dodatkowej tulei też jest identyko. Można go przekładać na prawą i na lewą stronę i zamontować airbagi z obu stron. Poprzeczka jest też w fotelu bez podłokietnika (w ph.2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!