Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wypadanie zapłonu cylinder 1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam samochód megane 2 cc w benzynie 2.0 turbo.

Od dłuższego czasu mam problem z wypadaniem zapłonów. Najpierw był błąd sondy lambda jednej, potem drugiej - zostały wymienione + wyczyszczony katalizator. Później zostały wymienione świece, następnie cewki.

Teraz po przeczytaniu wielu forum i innych różnych stron trop padł na wtryskiwacze.. Oczywiście było dużo wizyt u mechaników.. z lepszymi i gorszymi efektami. Raz błąd wyskakiwał w czasie dłuższej trasy 200 km po ok miesiącu jeżdżenia krótkich tras typowo miastowych. Czasem już po kilku kilometrach. Teraz co skasuję to się pojawia - pomarańczowa lampka jakby silnika i SERVICE . Katalizator według Pana na stacji diagnostycznej w bardzo dobrej formie. Jednak coś pyrga z niego podczas postoju najczęściej , drgania z silnika. Więc został zakupiony 1 wtryskiwacz ( zamiennik magneti marelli) może cokolwiek pomoże ... Nie idąc do mechanika wymieniając na własną rękę po odczekaniu na zapłonie kilka minut jadąc słychać jakieś dziwne odgłosy z rury wydechowej, katalizatora itd Stracił moc, nie przyspieszał ... Ogólnie załamać się można. Więc z powrotem zamiana na stary. Dodam iż na tym nowym są 4 otworki rozpylające a stary ma bodajże 6. Czy tak powinno być, czy też może trzeba coś ustawić, dłużej poczekać na zapłonie bądź odpalonym silniku? Może to coś innego ? elektro-mechanik chyba też nie ma pojęcia. Chce wymieniać wszystko po kolei lecz czy to warte ...?

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacz jest odpowiednikiem oryginalnego wtryskiwacza do 2.0 T bynajmniej tak pisało nr też odpowiadały.

Głupie pytanie ale: czy wtryskiwacz można podmienić którykolwiek? Dodam iż po wymianie chwilowej tego wtryskiwacza zgasła kontrolka:) Jedynie mrugnęła. Więc modle się aby to było to, bo już brak słów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziękuje, jutro podmienię i zobaczę w takim razie:)

 

Dodano: 02 sie 2016 - 19:12

Po wymianie wtryskiwacza oryginalnego z aso (tamten miał zbyt mało dziurek rozpylających), było w porządku jakiś czas, samochód przyspiesza lepiej. Po pojechaniu w dalszą trasę zapalił się błąd p0141 obwód grzałki sondy po usunięciu. Po kilku-kilkunastu km znowu się pojawią. Objawów żadnych raczej nie ma. Spalanie w granicach 7-10l. Czy może być to katalizator (analiza spalin -bardzo dobra) czy to sonda na pewno? Oryginalna dość sporo kosztuje, więc może są jakieś inne przyczyny tego błędu?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!