Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana radia z niefabrycznego na fabryczne.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na forum a więc za wszystkie błędy serdecznie przepraszam. Od niedawna jestem posiadaczem Megane II. Mam taki problem iż posiadam oryginale radio lecz nie jest ono zamontowane. Poprzedni właściciel zastosował zamiennik ponieważ nie działały mu płyty. Mnie bardzo drażni fakt iż nie mam wyświetlanych informacji na wyświetlaczu i sterowania przy kierownicy. Zastanawia mnie otóż fakt czy podczas wymiany radia wszystkie wtyczki będą pasowały? Czy mogę zamontować oryginalne radio bez większych problemów? Bardzo dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd mamy wiedzieć jakie zmiany poczynił poprzedni właściciel, możliwe że nic i tylko wystarczy wyjąc to nieoryginalne radio i zamontować to co chcesz. Możliwe że pokombinował z wtyczkami i trzeba odtworzyć stan fabryczny.

Wyjmij radio i powinno być wiadomo, jak się nie znasz to zrób zdjęcia i wstaw tutaj, zawsze ktoś coś podpowie.

Jeśli w tym oryginalnym nie działa czytnik to możesz za mała kasę kupić działającą używkę i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę więcej przedrzeźniał przedmówcy.

Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośrednio pod nim.:!:

Właśnie też myślałem o używanym w 100% sprawnym. Lecz czytałem że brak możliwości słuchania płyt może być przyczyną odpięcia się wtyczki.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 - cytowanie

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdemontuj to inne radio i spróbuj podłączyć oryginalne i włącz, wszystko się wyjaśni. Jak otrzymać kod znajdziesz na forum. Do wpięcia jedna duża czarna wtyczka (zasilanie i głośniki), żółta wtyczka wyświetlacz i sterowanie radiem oraz wtyczka anteny.

Jak coś mam swoje w pełni działające radyjko TunerList do sprzedania.

Edytowane przez karllo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spróbuję i dam znać czy działa wszytsko. Jeżeli będzie problem z płytą to z chęcią zainteresuje się radiem. Ponieważ nie ukrywam że lubię posłuchać sobie płyty a nie ciągle radia :D Radio spróbuję zainstalować jakoś w tym tygodniu pod koniec bo najpierw muszę po nie pojechać na drugi koniec Warszawy do mamy :D Dzięki za pomoc

 

Dodano: 17 lip 2016 - 23:49

A można wymieniać radio bez odlaczania akumulatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

Dodano: 21 lip 2016 - 19:39

To zdemontuj to inne radio i spróbuj podłączyć oryginalne i włącz, wszystko się wyjaśni. Jak otrzymać kod znajdziesz na forum. Do wpięcia jedna duża czarna wtyczka (zasilanie i głośniki), żółta wtyczka wyświetlacz i sterowanie radiem oraz wtyczka anteny.

Jak coś mam swoje w pełni działające radyjko TunerList do sprzedania.

A więc tak. Wróciłem 30 minut od mamy i chciałem podłączyć radio. Kod miałem a więc byłem pewien że pójdzie łatwo. Wyjelem radio a tu nagle wtyczek od zaje.. Podejrzewam że tego radia tak po prostu nie da się podłączyć. Teraz pytanie co mam zrobić aby radio dało się podłączyć? Ponieważ bardzo mi na tym zależy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam zakupiłem Megane z 2004 roku w samochodzie jest nie oryginalne radio chciał bym zakupić oryginał nie wiem jak sie do tego zabrać . Może ktoś ma taką wiedzę żeby stwierdzić po kostkach jakie radio powinno być w moim aucie . W bagazniku po prawej stronie w schowku znalazłem również wiązkę Audio ktoś mi coś podpowie?

post-94368-0-74331600-1473362523_thumb.jpg

post-94368-0-96108300-1473362486_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co w bagażniku znalazłeś, to pozostałości po systemie audio typu CABASSE. Widać że to co piszesz, to świadczy o tym, że jest w tym aucie "rzeźba" w systemie audio. Możesz mieć problem z przywróceniem stanu fabrycznego.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!