Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie podczas jazdy


rustin

Rekomendowane odpowiedzi

Auto z 2003 roku. Podczas jazdy ok 3tys rpm, przy delikatnym przyspieszaniu lub stałej prędkości czuć szarpanie, nie równo przyspiesza,przy stałej jeździe przy tym zakresie też czuć nie równą pracę. Auto wydaje się słabe, dopiero po wciśnięciu gazu do oporu przyspiesza płynnie i energicznie.

Wymienione świece, filtr powietrza. Przepustnica czyszczona, map sensor i czujnik wałków rozrządu.

Po kupnie auta padły dwie cewki Sagem, nie chodził najpierw na jeden cylinder a po chwili na drugi. Założone używki beru (przed wymiana, też szarpał)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodałem środka do mycia wtryskow ale nie pomogło.

Jak sprawdzić filtr paliwa? Gdzie one jest?

Jeżeli cewka padnie to całkiem jak wcześniej że nie pracuje na jeden cylinder czy może tak częściowo jak u mnie, że szarpie? Sprawdziłem elmem map sensor i ma wolnych obrotach po nagrzaniu ma ok 39kPa. Dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak silnik szarpie przy przyśpieszanu to może być przyczyną paliwo lub zapłon:

1/ tak prozaicznie-najpierw zatankować trochę lepszego paliwa- zdarza się nadal chrzczone gorsze paliwo lub woda w baku

2/ jak wcześniej ktoś zauważył proponuje sprawdzić kiedy był wymieniany filtr paliwa- tak z pamięci , ale Renault chyba zaleca przy każdej wymianie rozrządu wymianę filtra paliwa ( proponuje zadzwonić do serwisu i zapytać o częstotliwość jego wymiany)

3/ pompka paliwa lubi się zatrzeć jak ktoś dopuszcza " suchy bak"- ( tak po kilku brakach paliwa)

4/jeśli chodzi o zapłon to jak ktoś wspominał zacząłbym od sprawdzenia cewek( szczególnie sagem)

5/ warto sprawdzić i przeczyścić silniczek krokowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankowałem lepsze paliwo i dałem dodatek.

Filtr paliwa w megane 2 ponoć jest zintegrowany z pompa którego się nie wymienia. U mnie nie ma przy lewym kole czy prawym, więc pewnie go nie ma. Cewki Sagem padły i teraz są dwie beru i dwie jakieś turkey....

Mam elektroniczna przepustnice bez krokowego.

 

Wysłane z mojego C3

 

Dodano: 12 sie 2016 - 02:38

Chyba zaryzykuje i kupię 4 nowe cewki

 

Wysłane z mojego C3

 

Dodano: 12 sie 2016 - 15:12

Bylem na clipie. Zero błędów

 

Wysłane z mojego C3

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozumiem, to filtr jest w pompie i inaczej nie da się go wymienić. Czy może ktoś podrzucić linka do tej pompy lub numer ?

Nie wiem czy to przypadek ale po zatankowaniu do pełna jakby szarpanie ustalo w 70%. Nie wiem czy to też nie to, że zrobiłem autem z 200km a wcześniej nie wiem ile stało bo było w komisie

Edytowane przez rustin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja na Twoim miejscu nie kupowałbym samochodu z komisu, który źle jeździ i przerywa, albo na podstawie takich obserwacji po jeździe próbnej negocjował spory upust. Masz założone cewki z dwóch różnych firm - należy założyć takie same.

Piszesz, że szarpanie ustąpiło po ok. 200 km - nie wiadomo ile samochód stał w komisie, więc paliwo mogło być stare.

Myślę, że możesz również zmienić świece - nie jest to duży koszt a nie wiadomo, kiedy były wymienione ostatnio.

 

Ostatnio pisałeś 15 sierpnia. Napisz ile od tego czasu zrobiłeś kilometrów i jak wygląda sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!