Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane CC woda pod nogami pasażera tył


Rekomendowane odpowiedzi

Odpływ wody jest na spodzie. Niemożliwe jest żeby woda z trójkątnych szyb leciała pod nogi. Nie ma jak się tam dostać przez wewnętrzną część błotnika. No chyba, że nie masz piankowej naklejki zaklejającej otwór w wewnętrznej części błotnika (to moze wtedy jakoś spływa bokiem). Ja musiałem usunąć piankę do naprawy sterowników i kupiłem najtańszą masę wygłuszającą i ją przyciąłem i zakleiłem otwór w błotniku. W tym poście widać pozostałości po tej piance. 

Jeżeli leci pod nogi to spływa z mechanizmu po wewnętrznej stronie błotnika pod siedzenie i wtedy wewnątrz blach spływa do podłogi. Ale z tych trójkątnych okienek nie może lecieć woda (gdy masz fabrycznie zaklejone pianką otwory).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę to nie wiem skąd leci woda. Jak lałem wodą to tylko na tamtej uszczelce leciała  do środka na mechanizm i sterownik  i tak myślę że stamtąd dostaje się. Na uszczelkach dachu też miałem szpary które naciągnąłem. Chcę jeszcze sprawdzić te odpływy z trójkątnych szyb ktoś ma pojecie gdzie one są. Może one są zapchane? W weekend  będę lał wodę do oporu i zobaczymy :mad:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mireczek o1 masz rację są trzy odpływy z trójkątnych szyb.Wlałem 1l wody koło sterowników szyby i je znalazłem. Na wiosnę chcę je przedmuchać sprężarka. Co do mojego problemu to nadal jest. Po naciągnięciu górnych uszczelek szyb na maxa mokre ma tylko spód gąbki która oddziela kabinę od bagażnika.

IMG_20171231_131246.JPG

IMG_20171231_131026.JPG

Wydaję mi się może to być wina uszczelki dużego tylnego okna. Na zaznaczonych miejscach widać białe ślady kamienia i miejsca w których odstaje. Co radzicie podkleić ją czymś?

IMG_20171231_131140.JPG

IMG_20171231_130859.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy gąbki miałeś wcześniej suche? Tak jak pisałem, mi wystarczyło naciągnięcie tych górnych uszczelek. Wcześniej miałem te gąbki mokre. Ja miałem czas (samochód stał nieużywany) i długo obserwowałem skąd woda leci. Po wyciągnięciu tych gąbek i po deszczu, na nadkolu (tam gdzie są wciśnięte te gąbki) skapywała powoli woda i następnie spływała nadkolem pod tylne siedzenie (z obu stron tak samo). Ponieważ samochodem nie jeździłem cała "droga" wody była widoczna. Na gąbkę woda skapywała z mechanizmu dachu. Na mechanizm skapywała z wewnętrznej części uszczelki trójkątnego okna (ciężko wyjaśnić), dokładnie płynęła z góry od tej dziury z tej uszczelki którą naciągnąłeś. Tylko ta woda nie była widoczna i dopiero jak odchyliłem uszczelkę to było widać. 

Jak masz czas to wyjmij gąbkę i zobacz gdzie Ci się kapie woda. Zawsze u Ciebie może być też inaczej. Bynajmniej jak stale jeździsz samochodem to może być ciężko ustalić skąd leci woda.

43 minuty temu, zenben napisał:

Wydaję mi się może to być wina uszczelki dużego tylnego okna.

Też miałem takie podejrzenia, ale po wielu obserwacjach je wykluczyłem. Okazało się to co pisałem wyżej. Jak chcesz je wykluczyć, to na czas sprawdzenia, uszczelnij to miejsce wazeliną techniczną i zobaczysz czy się poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Cześć Panowie podlaczajac się do tematu, reguluje właśnie szybki tylne w swojej megance bo też mi przeciekaja i mam pytanko czy woda wciągająca do tylnego nadkola ma jakieś fabryczne odpływu na zewnątrz? I czy ma ktoś może jakieś ich zdjęcie wewnątrz i zewnątrz auta. Bo mam tam zasyfione zapewne tym co nacieklo poprzednim właściciela i teraz z tym walczę z góry  dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woda ścieka tak jak ktoś już pokazywał np. tutaj. Z przodu woda spływa na podłogę i wsiąka w gąbki :) Z tyłu spływa do bagażnika który jest plastikowy - więc chociaż nic nie zardzewieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co chodziło mi o to jak spływa tą woda co dostanie się do wnętrza ale nadkola (jakby tam gdzie jest cały stelaz) ale zrobiłem właśnie próbę wlewajac tam wodę i wszystko ładnie spływa przez otworki w progu. Tylko mam pytanie czym to np zakonserwowac żeby nie rdzewialo w przyszlosci 

lapka2.gif

REGULAMIN

5.6 literki PL. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze środka woda nie ucieka, tylko tak jak pisałem wsiąka w gąbki :) Oczywiście są otwory zaślepione korkami, ale na stałe, trzeba je wyważać. Ponieważ woda może stać w środku to zakonserwowałem całą podłogę od środka i profile zamknięte w środku z uwagi na wodę która może się dostać w cabrio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może komuś pomogę, miałem problem z wodą i doszedłem w końcu gdzie był przeciek. Woda wplywala pod uszczelke dachu i bocznych słupków a z tamtą do środka. Najpierw wyciagnelem usczelkie i posmarowalen pod nią wezelina techniczną. Nie dało to za wiele. Problem ustal jak przyklejiem tą uszczelke na masę do klejenia szyb bole. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!