Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Po regeneracji pompy i wtrysków nie odpala


Gwizdek

Rekomendowane odpowiedzi

Ten artykuł nie do końca odpowiada pompie zastosowanej w silniku 1,5 dci. Tutaj występuje tylko jeden zawór elektryczny - regulator przepływu nazywany również regulatorem ciśnienia. Umiejscowiony jest po stronie niskiego ciśnienia i reguluje ilością paliwa dopływającą do sekcji wysokiego ciśnienia, w zależności od żądania sterownika silnika i wartości odczytanej przez czujnik ciśnienia umiejscowiony w kulistej rampie. Po stronie niskiego ciśnienia jest jeszcze mechaniczny zawór regulujący ciśnienie wytwarzane przez pompę podającą - do 6 bar.

Przed zbyt wysokim ciśnieniem zabezpiecza tylko mechaniczny zawór umiejscowiony w głowicy pompy i po przekroczeniu ciśnienia 1600 bar otwiera się kierując paliwo do sekcji niskiego ciśnienia. Steruje nim tylko wyregulowana sprężyna, żaden komputer czy elektrozawór.

W głowicy znajduje się również zaworek wlotowy i wylotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!