Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Diesel z Gdańska


Obiboc

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście nie pozwoliłbym sobie rozmontować pół auta, żeby ktoś sobie jakieś pomiary robił...poważnie upraszam o poczytalność, napisał Agrest. Proszę, abyś TY przeczytał ze zrozumieniem co zaleciłem Danielowi 88.

To sprzedający, aby sprzedać auto wyraża zgodę na "TE POMIARY", i jeszcze za nie zapłaci jak będą niezgodne z jego zapewnieniami, lub może sobie trzymać auto do końca świata. Nie ma przymusu kupować ZŁOMA. Nigdy, (z Twoich wypowiedzi wynika ) nie robiłeś pomiaru tzw.kompresji a wystarczy jeden telefon do kumatego mechanika i już będziesz świadomy i nie będziesz pisał takich mądrości. Przeczytaj też post kolegi Mayn, oraz Kamila 2323 ;Ocena Megane Coupe. Chcesz być wyd....y, lub znaleźć się " Z ręka w nocniku ", to Twoja sprawa. Im więcej będziesz wiedział o aucie przed kupnem, tym mniejsze będzie Twoje rozczarowanie po kupnie.

 

Kolego Andrzej-2010 jest odpowiedni przycisk aby cytować innych użytkowników forum. I stosuj się to tego. Następne takie cytaty w Twoim wykonaniu polecą do kosza. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Częściowo mamy to efekt psychozy wywołany chyba złymi doświadczeniami albo przeczytaną prasą. Takie dokładne sprawdzanie z ingerencja w silnik (zdejmowanie miski olejowej) nie dla każdego jest takie oczywiste przed zakupem.

Pamiętajmy, że nie każdy sprzedający to oszust i nie można oczekiwać, że każdy będzie chciał udowadniać, że nie jest wielbłądem.

Gdyby ktoś mi wyskoczył z propozycja takich pomiarów i rzucił tekst, bo jak nie zgodzę się to mam sobie jeździć autem i 100 lat bo on go nie kupi to chyba zakończyłabym rozmowę z klientem...

Nie zdarzyło mi się taki kupujący i obym nigdy na takiego nie trafiła..: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wolę spuścić "trochę złotych" i zostawić auto w rozliczeniu lub oddać do sprzedaży, niż bujać się z takimi "fahofcami".

Sprzedawałem kiedyś, dawno temu, Corollę, auto pięcioletnie, zadbane, cały czas serwisowane, krajowe, z przebiegiem około 150 tyś.km. Przyjechało dwóch mądrych, stwierdzili, panie całe zawieszenie do wymiany, wtryski, pompa... W miarę oglądania robili się coraz bardziej upierdliwi, wręcz agresywni, na szczęście za płotem byli sąsiedzi, których szybko poprosiłem o pomoc. Potem dzwonił chyba jeszcze z dziesięć razy, ciągle proponując swoją zaniżoną cenę i tekstem, że "będę się bujał tym autem dziesięć lat".

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzej... jeżeli Ty masz taki sposób na kupno auta, to ok;) skoro znajdujesz ludzi którzy się na to godzą i co więcej za to płaca, to chwała Tobie. Z mojej strony tylko prośba... jak ja będę sprzedawał kiedyś auto, to omiń to ogłoszenie, mimo że może być interesujące ;) mogłoby się złe to skończyć dla nas obu. Bywam nerwowym człowiekiem dość często ;)

A wracając do tematu tego konkretnego auta to autorowi tematu radzę dać sobie spokój. Vin to nic tajnego i nic złego, a jak nie chce podać, to coś kręci. A może zapomniał? Może przypomnij się lekko.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywam nerwowym człowiekiem dość często-napisał Daniel-88. Musisz się leczyć. Podobnie jak Ty radzisz, że jeżeli kupujący nie chce podać VIN, to coś kreci, tak samo kupujący odstępuje od kupna, gdy sprzedający utrudnia mu poznanie historii i wartości auta. Sprzedający zostaje z niesprzedanym autem, a kupujący szuka dalej, aż znajdzie auto takie jakie chce. Nic na siłę.

 

Kolego Andrzej-2010 jest odpowiedni przycisk aby cytować innych użytkowników forum. I stosuj się to tego. Następne takie cytaty w Twoim wykonaniu polecą do kosza. Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Andrzeju, myślę że nie posiadasz odpowiedniej wiedzy i umiejętności by oceniać to, czy muszę się leczyć czy nie.

 

Hmm, nie wiem jak sprawić by mój wywód był dla Ciebie łatwiejszy. Obiecuję, że zrobię co w mojej mocy.

Naciskałeś na czytanie ze zrozumieniem, więc i sam się do tego stosuj. Napisałem, że "to coś kręci", po czym dodałem ze być może zapomniał. Moim zdaniem istotna różnica, że to zdanie się tam znalazło jak np. przecinek w zdaniu "Nie, lubię Renault". A co do Twoich metod "poznania historii i wartości auta, to czy jak kupujesz mieszkanie, albo dom, to tez sprawdzasz w sposób inwazyjny jak poprowadzona jest/w jakim stanie jest instalacja elektryczna ? Btw. Nie pomyślałem o tym wcześniej...a sam stoję aktualnie przed wyborem mieszkania :P

 

 

P.S. napisałeś "Sprzedający zostaje z niesprzedanym autem". Domniemam, że każdy sprzedający ma tylko jedną szansę na sprzedaż auta ( jedna szansa = jedna zainteresowana osoba)?

 

Z mojej strony to koniec dywagacji poza tematem zakupu auta. Ja nie pozwoliłbym Tobie na taką ingerencję w aucie, co nie oznacza strachu przed autentycznością podanych informacji. Pomysłów na weryfikację auta nie brakuje, zarówno tych słusznych jak i nie słusznych. Kwestia desperacji, odwagi i posiadanej wiedzy, szczególnie wiedzy, o czym wspomniał Agrest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoria teorią a życie życiem, sprzedaję zadbany samochód, wiem co mam, przyjeżdża jakiś dziwny gość i chce mi rozkręcić pół auta, mówię mu ma Pan 30 minut na decyzję, bo już jedzie następny klient, nikt mi nie będzie rozkręcał wozu, by potem powiedzieć eee zadzwonię jutro Panie, albo jednak nie ten kolor, żona się rozmyśliła, bez paranoi.

 

Kiedyś słyszałem od znajomego, że jego szef kupił auto po leasingu w komisie za 50.000zeta, bez sprawdzania, przelewem, pracownik pojechał pociągiem po auto z tablicami, bo kto dzisiaj Panie sprawdza samochody o takiej wartości?? :lol: , za 2 mce słyszę że już włożyli 5ooo do niego hehh, taka anegdota dla rozluźnienia atmosfery.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!