Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kratka w zderzaku, a osłony świateł przeciwmgłowych


Rekomendowane odpowiedzi

Moje auto to Megane III Grandtour wersja Privilege 110, 2012 rok.

A teraz problem.

Po przygodzie na drodze zmuszony byłem wymienić zderzak, kratkę (pod tablicą rejestracyjną) z chromowaną listwą dookoła i osłony wokół świateł przeciwmgielnych...

i tu niespodzianka. Po złożeniu elementów okazało się, że powstają duże szczeliny, szpary miedzy kratą (a własciwie jej chromowaną listwą), a osłonami wokół przeciwmgielnych (nie wiem jak o się nazywa fachwo).

Czy ktos miał taki przypadek?

Wszystkie elementy są oryginałami z Renault.

Numery części identyczne jakie podają w Renault.

W serwisie dowiedziałem się, że te elementy nie miały mutacji w trakcie produkcji.

Niby wszystko właściwe, a razem nie pasują.

O co chodzi?

Auto było w ramach reklamacji składane drugi raz, zostałem zaproszony do oględzin tej czynności.

Niby wszystko we właściwych zatrzaskach, a nie pasuje do siebie. Wygląda to tak, jakby kratka była zbyt głęboko lub te osłony przy halogenach za bardzo wystawały.

Może ktoś miał doświadczenia ze składaniem zderzaka w takim aucie jak moje?

Dodam, że elementy dobierane po VIN.

 

Dodano: 28 lis 2016 - 13:50

Może po załączonych fotkach ktoś coś podpowie?

post-57640-0-30533200-1480333007_thumb.jpg

post-57640-0-32556100-1480333020_thumb.jpg

Edytowane przez djmaryan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od strony pasażera dzieje się to samo?

Ja mam GT i wydaje mi się, że maskownica dochodzi bliżej szkła halogenu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obu stronach jest dokładnie tak samo. Zderzak i jego elementy są wymienione po potrąceniu zwierzaka. Wymienione na oryginały bo z ubezpieczenia. Zderzak fabryczny nie miał tych szpar dlatego próbuję dojść ładu. Poskładane oryginalne części nie dają oryginalnego efektu. Coś tu jest nie tak dlatego próbuję dojść gdzie jest haczyk. Może ktoś składał taki zderzak i spotkał się z czymś takim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już reklamowałem. Rozebrali, pospinali i jest tak samo. Nie odmawiają mi dalszych działań, tylko nie bardzo wiedzą co zrobić. Szukam sam rozwiązania bo auto musi jeździć i nie mam czasu na ich zastanawianie się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spojrzę u siebie jak jest, tylko zaznaczam, że mam inną tą kratkę, bo inna wersja wyposażenia. Może ktoś kto ma lifta Ci potwierdzi, ale wydaje mi się, że coś jest nie tak, jakby kratka nie wskoczyła na swoje miejsce w zderzaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz sprawdzać. Ja wiem, że jest nie tak. Miałem to auto z fabrycznym zderzakiem i było OK, tzn bez żadnych szczelin. Teraz po naprawie mam problem. Jak powinno wyglądać to wiem dobrze :rolleyes: Bardzo chciałbym dojść dlaczego nie jest tak jak powinno być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to wygląda u mnie. Wielkiej filozofii tam nie ma, wg mnie kratki nie wskoczyły na swoje miejsce. Poniżej zdjęcie zderzaka bez kratki.

thumb_hosting_zdjec_1480363857__dsc_0045.jpg thumb_hosting_zdjec_1480363863__dsc_0046.jpg thumb_hosting_zdjec_1480363871__dsc_0048.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki. Podjadę do ASO w innym mieście i zobaczę co powiedzą...

 

Dodano: 30 lis 2016 - 09:48

Jeszcze raz w temacie, ale pytanie konkret i może ktoś wie konkretnie...

Czy osłony halogena z wbudowanym czujnikiem parkowania w Meganie lift wyjmuje się "do przodu" bo są tylko na zatrzaskach czy może trzeba zdejmować zderzak do coś przykręca się od spodu?

 

Dodano: 18 gru 2016 - 18:53

Zostałem zaproszony ponownie do serwisu... jak to Panowie określili - dowiedzieli się jak ten zderzak należy poskładać dokładnie i zrobili to... czyli cały problem leżał w nieprawidłowym montażu elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, to podepnę się pod temat o zderzaku.

 

Czy chromowaną listwę między halogenami, da się zamontować do zderzaka, który oryginalnie jej nie miał? Czy trzeba kupić całą kratę z taką listwą? No po prostu, co trzeba zrobić, żeby zamontować tą listwę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!