Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II nie pali


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dziś rano moja megi postanowiła zostać na podwórku. Nie wiem co się dokładnie stało bo dzień wcześniej, wszystko było ok. Autko jeździło normalnie bez zarzutów, paliwo do pełna, cewki świece nowe, akumulator tez. Załączam film

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz ten "zakręcony jak świński ogonek" przewód z lewej strony. I jak włączysz, zobacz czy leci paliwo, wykluczysz chociaż na 100% pompę.

Edytowane przez mireczek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mam propozycje (trochę strzelam), wyciągnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz w jakim jest stanie. Gdzie jest czujnik masz tutaj:

post-3433-0-82760700-1480764111_thumb.jpg

Bynajmniej nie zaszkodzi sprawdzić i od czegoś trzeba zacząć. Później zobacz czy nie masz zawalonych olejem komór na świece. Później się zobaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Podłączam się pod temat.

 

Moja sytuacja wygląda następująco:

Auto - Renault Megane II kombii 2007 rok.

W piątek (2.12.2016) auto przed przeglądem technicznym ciężko mi odpalało, chodził rozrusznik ale słabo kręcił aż w końcu odpalił.

Pochodziło auto z 5 minut i wyłączyłem. Później odpaliłem już bez problemu. Na drugi dzień auto już nie odpaliło. Ogólnie akumulator był słaby więc myślałem, że to problem, bo jest już stary i niedługo czeka go wymiana. Naładowałem akumulator. Następnego dnia włożyłem do i podłączyłem. Auto odpaliło. W ten dzień jeździłem nim trochę.

Wczoraj niestety auto nie odpaliło. Najpierw słabo kręciło a później już nic (pewnie przy okazji rozładowałem jeszcze ten mój akumulator). Dalej już nie kręcił i było tylko "pyknięcie" i nic więcej. Wieczorem przełożyłem aku z innego autka lecz niestety auto nie odpaliło. Tylko pyknięcie i nic. Dodam, że od od dłuższego czasu (1-1,5 roku) przy odpalaniu miałem tak jakby podczas odpalania coś na sekundę się zatrzymywało i wtedy odpalał. Czasem się tak zdarzało a czasem nie. No ale nie miałem problemem z odpaleniem. Teraz jestem w kropce.

Czy to może być rozrusznik, a może jakieś kabelki? Czy co to może być. Proszę o radę bardziej doświadczonych ode mnie użytkowników :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak pomysłu, auto zaprowadziłem dom warsztatu, na własna rękę nie jestem stanie nic wykąbinowac. Jutro powinno być wiadomo co sie dokładanie dzieje z samochodem. Barca89, Tobie tez przygasal? Moj miał dziwny rozruch jakby cos go blokowało, mimo to zaskakiwał az do dnia X, zablokowało go maksymalnie. Wcześniej myslalem, że to wina krótkich dystansów do pracy i ewentualnie akumulator, jednak inna przyczyna, być moze kluczyk sie rozkodował albo cały system bedzie trzeba wgrać od nowa, mam nadzieje że jutro poznam przyczynę i podzielę sie na forum.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 -Prezes

 

Dodano: 08 gru 2016 - 13:46

Powodem usterki były dwa czujniki.

Czujnik wałka rozrządu oraz czujnik wału korbowego.

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja dorzucę filmik, na którym elegancko widać gdzie jest umiejscowiony czujnik wału korbowego, tak aby można go było sobie na własną rękę odkręcić i najpierw wyczyścić lub wymienić na nowy. Akurat na filmie mamy Clio z silnikiem 1.2, w silniku 1.6 czujnik ten jest bardziej schowany, ale przynajmniej już wiemy gdzie go namacać ;)

 

Edytowane przez en 57
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!