Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Oryginalne gumowe dywaniki do MEg II ph II jaki wzór


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam taki problem.

Chciałem kupić nowe, gumowe dywaniki i zabrałem się za poszukiwania okazuje się że na naszych portalach aukcyjnych są różne wzory do Megane II ph II z 2006 roku, poniżej zdjęcie....

post-91379-0-86855800-1481099649_thumb.jpg

 

Jak to u Was wygląda, który będzie oryginalnym wzorem do Meg II ph II, chciałbym aby były dobrze dopasowane.

Pozdrawiam i proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz tutaj > kolega " martello" podaje jakie są oryginalne gumowe z rantem : http://megane.com.pl/topic/61594-dywaniki-gumowe/page__view__findpost__p__424066.

Natomiast kolega " Pawel" trafił dywaniki gumowe produkcji rosyjskiej http://megane.com.pl/topic/61594-dywaniki-gumowe/page__view__findpost__p__446629.

Są też do megane II http://allegro.pl/renault-megane-ii-2002-09-dywaniki-gumowe-korytka-i6333046061.html (sprzedający: Scoutt_PL)

Tak to wygląda:

post-87773-0-51090100-1481118415_thumb.jpg

Patrząc jak to wygląda w megane III to są odpowiednio dopasowane i mają wysoki rant oraz kierowcy zachodzi pod pedały i na stopkę. Zamierzam takie kupić jak będę miał to pokaże jak wyglądają w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem już te nr 2 z pierwszego postu. Jak przyjdą zrobię zdjęcia....

ale te co podałeś to są do Meg III myślisz, że będą idealnie pasowały ?

Edytowane przez joobyy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a więc kupiłem dywaniki te dokładnie z drugiego zdjęcia. Niby firmy Petex :)

Jak na zdjęciach widać nie są idealnie dopasowane, w kilku miejscach brakuje dopasowania.... ale nie jest najgorzej.

 

post-91379-0-30064100-1481548355_thumb.jpg post-91379-0-54553700-1481548365_thumb.jpg post-91379-0-90213800-1481548379_thumb.jpg post-91379-0-44408700-1481548396_thumb.jpg post-91379-0-28253100-1481548412_thumb.jpg post-91379-0-77725600-1481548419_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

ja zakupiłem na przód te ze zdjęcia nr 3 w sklepie internetowym MAX-DYWANIK, niewiele się różnią od tych ze zdjęcia nr 2, ale są z bardzo grubej gumy. Generalnie to nie podoba mi się w M II konstrukcja podłogi po stronie kierowcy. Podłoga pod pedałami posiada uskok jakby schodek, który powoduje, że wszystkie dywaniki dedykowane do M II tam nie sięgają głębiej i dlatego część syfu z butów zbiera się na wykładzinie poza dywanikiem a nie leci na dywanik. Myślę co by tam zastosować, żeby ten brud nie gromadził się na wykładzinie, ale nie mam na razie pomysłu. Posiadam jeszcze oryginalne dywaniki gumowe z tego auta, to znaczy chyba oryginalne sądząc na napisie "Megane" na dywaniku kierowcy, ale mi nie pasował bo się ślizgał na wykładzinie i przesuwał się co też powodowało, że wracający pedał sprzęgła haczył mi o niego, na tym ze zdjęcia nr 3 jest lepiej, bo dywanik jest gruby i ciężki i nie przesuwa się a i ma wyższe boczki i nie wylewa się z niego woda. Podłoga po stronie pasażera ma dokładnie taki kształt jak dywaniki ze zdjęć nr 2 i 3 bo to co jest na zdjęciu nr 1 zarówno dla pasażera jak i dla kierowcy to totalna porażka i nijak do M II nie pasuje. Wiem bo w pierwszej wersji zakupiłem własnie taki komplet w tym samym sklepie co podałem wyżej co wynikało z mojej niewiedzy i byłem przerażony co to jest. Jedynie dywaniki na tył zostawiłem z tego kompletu bo są fajne, głębokie i dosyć dobrze zakrywają podłogę ale była do tego jeszcze w komplecie guma na środkowy tunel, tez fajna rzecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!