Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czujnik w pompie wtryskowej. Pytanko


gilerson125

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko wszystkim. Mam jedno pytanie. Czujnik który jest w pompie wtryskowej Delphi taka zielona wtyczka od czego on jest ? Sprawny jaka powinien mieć rezystancje ? Czy po odpięciu od niego kostki samochód mi odpali i czy jak jest uszkodzony meganka będzie odpalała ? Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne. Bo chodzi o to ze nie mogę odpalić samochodu. A czujnik nie ma kompletnie żadnej rezystancji. Wiec pomyślałem ze może być to przyczyna ze auto nie odpala. Nie ma żadnych błędów a nie odpala.

 

wywaliłem echo....

 

Dodano: 27 gru 2016 - 21:34

Panowie jescze jedna sprawa bo nigdzie nie znalazłem takiej informacji. Podłączony clip pokazał temp paliwa -114stopni. Gościu mówi ze 100% czujnik temp i dlatego może nie odpalać. A moje pytanie jest następujące. Czy jest jakas różnica pomiędzy niebieskim a zielonym czujnikiem ? Aktualnie uszkodzony jaki mam jest zielony. Ale jest nie do dostania są tylko niebieskie. Tyle vo zdobyłem informacji niebieskie sa nowszej generacji niż te zielone. I pytanie czy mogę zielony zastąpić niebieskim i wszystko będzie wporzadku ?

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij czujnik, podłącz do wtyczki opornik 2,2 kilooma i po problemie. Czy z czujnikiem (sprawnym), czy bez samochód odpala normalnie. Oczywiste, że czujnik bierze udział w strategii wytrysku dlatego należy go wymienić na sprawny. Do samego odpalania pompa może być bez czujnika. Twój robi jakieś zwarcie więc lepiej go odłączyć. Może być tak, że czujnik pokazuje przegrzanie paliwa i wówczas może uniemożliwić pracę silnika. W Twoim przypadku nie wiem czy pokazuje - 114 czy + 114 stopni bo jeżeli + to faktycznie może zatrzymać pracę silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jade dziś kupie opornik bo dużo tańszy niż czujnik i zobaczę co się będzie działo:) Efekty opisze. :)

 

Dodano: 28 gru 2016 - 18:12

No niestety ani opornik ani nawet nowy czujnik kupiony. Auto nie odpala nie ma żadnego błędu. Kreci jak głupie a nie odpala :( na samostart złapie i odrazu zgaśnie. Paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Cianienie na szynie podczas odpalania 290bar i jest stale. Co może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze czujnik położenia walu jak i wałka jest nowy :). Wyglądało to tak ze jechałem autem , 4bieg rozpędzałem sie i nagle zgaslo i juz sie nie dało uruchomić. Kreci nie odpala. Clip nie pokazuje nic. Powiedzcie mi jakie powinno być napięcie na kostkach wtryskiwaczy? Czy mogą sie wtryskiwacze nie otwierać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa Delphi, trzeba dokładnie przejrzeć paliwo w zbiorniku, w filtrze paliwa, pod kątem opiłków metalu, aby zminimalizować ewentualne koszty.Trudności z rozruchem to podstawowa usterka wskazująca na tą awarię .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opilkow :) paliwo bylo sprawdzane wymieniany filtr :) kolego aniewa rozrząd ok tylko dziś wyszło ze jest brak napięcia na wtryskiwaczu. Nawet jak odłączę kostkę to nie pokazuje błędu. Według mnie wtryski sa ok. Jak odepne przelewy i kręcę silnikiem to nawet gram paliwa nie wyleci przez nie :) wiec co może być ? Wydalem juz kupę kasy na clipa a on nie widzi żadnych błędów czy niepokojących wartości.

Edytowane przez gilerson125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo dochodzi do wtryskiwaczy. Ciśnienie na szynie podczas odpalania 290 bar i jest stale. Co może być ?

Obecnie napisałeś ; Jak odepne przelewy i kręcę silnikiem to nawet gram paliwa nie wyleci przez nie :) wiec co może być ? Wydalem juz kupę kasy na clipa a on nie widzi żadnych błędów czy niepokojących wartości.

Pytanie zasadnicze; paliwo dochodzi do wtryskiwaczy czy nie ? czy nie ma pęcherzy powietrza w paliwie i się paliwo nie cofa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie bezpiecznik 5 A od komputera wtrysku w skrzynce pod maską. Dziwne, ze po odłączeniu wtryskiwacza nie pokazuje się błąd bo powinien. Możesz jeszcze odłączyć czujnik rozrządu, jeżeli on jest przyczyną to bez niego będzie losowo odpalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz powiedzieć mi dokładnie gdzie jest czujnik rozrządu? Jak wygląda. Juz naprawdę nie mam siły na ten samochód.

 

Dodano: 29 gru 2016 - 15:10

Tsk paliwo dochodzi do wtrysków jak poluzuje u przewód wtryskiwacza to paliwo podczas kręcenia strzela wręcz. Także paliwo dochodzi. A czytałem ze jak puszcza wtrysk w przelew podczas odpalania to do niczego sie nie nadaje juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!